  • 119. Data: 2013-01-21 05:54:40
    Temat: Re: ROTLF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No to faktycznie sobie wzór do naśladowania znalazłeś....

    taa... uważaj, ktoś za Tobą stoi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 122. Data: 2013-01-21 08:08:24
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Nie lepiej na ochrone czegos innego,
    > co przyniesie skutek ?

    ale po co chronic cos co nie jest zagrozone ?

  • 123. Data: 2013-01-21 12:01:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-20 11:19, Marek Dyjor pisze:

    > Przypominam że plemiona ludzkie też wymierały i był to proces naturalny

    Wręcz całe cywilizacje.
    Tyko powstaje niepokojące pytanie, czy aby nie wymierały właśnie z powodu owych
    zdobyczy
    cywilizacyjnych, które nas tak cieszą i czynią nasze życie wygodnym i bezpiecznym.
    Ale które też przytłumiły instynkt wprost z sawanny, przejawiający się na różne
    niesympatyczne
    posoby, ale silnie motywujący, by przetrwać, rozmnażać się, podbijać, zwyciężać...
    Krótko mówiąc, czy nie skończymy jak Rzym.

  • 124. Data: 2013-01-22 14:50:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > się na różne niesympatyczne posoby, ale silnie motywujący, by
    > przetrwać, rozmnażać się, podbijać, zwyciężać... Krótko mówiąc, czy nie

    Mam wrażenie że daleko nam do tego...

    Bo jednak nie stępiliśmy sobei zębów tylko przestaliśmy swoje sprawy
    załatwiać krwawo.

  • 125. Data: 2013-01-22 17:19:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Jan 2013 23:21:53 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-
    blokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.
    html

    >GDDKiA ogłosiła właśnie przetarg na przesiedlenie rzadkiego gatunku
    >ślimaka.
    >
    >Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej
    >obwodnicy Poznania.

    niech nasypią ścieżkę z żarcia, jakie lubią ślimaki, to przejdą same.
    I szybciej będzie...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 126. Data: 2013-01-22 19:03:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    lokuje-budowe-obwodnicy,1,5393797,region-wiadomosc.h
    tml

    > niech nasypią ścieżkę z żarcia, jakie lubią ślimaki, to przejdą same.
    > I szybciej będzie...

    Przecież teraz to co się dzieje to jest Miś i Bareja. Metoda, którą
    zaproponowałeś jest za tania.

    Wszystkie ślimaki trzeba oznakować, zbadać, oznakować. Zrobić protokół
    przekazania itp.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 127. Data: 2013-01-23 22:20:53
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-20 23:20, masti pisze:

    > aha. A człowiek to skąd sie wziął, że jego działania nie sa naturalne? z
    > kosmosu?

    I w związku z tym skoro możesz zabić to zabijasz?

    Idąc twoim tokiem rozumowania jak przez przypadek koło Ziemi będzie
    przelatywać jakaś rozwinięta cywilizacja to pełne prawo wyrżnąć nas i
    się na nic nie oglądać? Oczywiście twoim zdaniem to będzie w pełni
    naturalne.

    Idąc dalej zrzucenie bomby atomowej na Londyn też było by naturalne w
    końcu wszystko to z natury pochodzi...

    Rafał

  • 128. Data: 2013-01-23 22:22:14
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-20 23:09, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "The_EaGle" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jasne.
    > Ślimak jest najważniejszy, a człowiek nie się kisi w korkach.
    > PLONK

    Ty chyba już całkiem zgredziałeś do reszty, skoro uważasz że korki są
    ważniejsze od otaczającej przyrody... Powiem tak - one mają zerowe
    znaczenie w porównaniu do tego co można ocalić. ZEROWE!

    Rafał

  • 129. Data: 2013-01-23 22:28:11
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-21 01:17, J.F. pisze:

    > o widzisz, zaczynasz gadac rozsadnie.
    > Juz "drobna kwota" i "od czasu do czasu".
    >
    > Ale ... majac do dyspozycji ograniczone srodki, czy warto je wydawac na
    > ochrone gatunku, ktory i tak wyginie ? Nie lepiej na ochrone czegos innego,
    > co przyniesie skutek ?

    Skąd wiesz że on wyginie? Nie każdy zagrożony gatunek wyginie. Przykład
    to m.in żubry, pandy czy nosorożce - każdy z nich jest zagrożony.
    Głupota ludzka nie zna granic np jak polowano na płetwale błekitne i
    gdyby nagle się ktoś nie obudził najwięsze zwierzęta świata były by
    podziwiane tylko w muzeum historii naturalnej!

    > P.S. ale nie to mialem na mysli
    > http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/53/1/ekolo
    giczne-absurdy-na-polskich-drogach.html

    To jest dalej głupota ludzka - ją trzeba piętnować a nie ochronę
    przyrody. Nie ma nic bardziej cennego niż przyroda - NIC!

    > No nie, dinozaury wyginely, mamuty wyginely, i to raczej bez udzialu
    > czlowieka..

    Akurat mamuty - wiele na to wskazuje wytłukli ludzie. Natomiast
    dinozaury zgineły w katastrofie to raczej zły przykład. Chodzi o to aby
    tak się rozwijać aby przyroda na ile to możliwie miała się jak najlepiej
    a nie jak najgorzej...

    Rafał

  • 130. Data: 2013-01-24 15:58:31
    Od: masti <g...@t...hell>