  • 111. Data: 2013-01-20 22:19:24
    Temat: Re: ROTLF
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-20 07:54, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chciałbym, aby kraj dbał o mnie tak, jak o ślimaki...

    Jesteś mniej ważny niż zagrożone wyginięciem ślimaki czy pandy.
    A kraj o Ciebie nie musi dbać, poradzisz sobie sam.

    Rafał

  • 112. Data: 2013-01-20 22:22:42
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-19 16:24, Cavallino pisze:

    > Ale dla kogo dobrze?
    > Komu potrzebny 2 mm ślimak?

    Naprawdę trudno rozmawiać z ignorantem ale dla przyrody ważniejszy jest
    ten zagrożony wyginięciem ślimak niż jedna czy druga przygłupia istota
    chodząca na dwóch nogach i uważając ze wszystko się jej należy.

    Może kiedyś do tego dorośniesz albo może i nie.

    Rafał

  • 113. Data: 2013-01-20 22:25:47
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-19 18:32, J.F. pisze:

    > Nie szkoda pieniedzy ? Skoro zagrozone, to widac i tak wygina :-)

    Akurat na przyrodę w ogóle nie szkoda mi pieniędzy. MLD PLN każdego roku
    marnują się przez głupotę ludzką wiec wydanie 1-2mld od czasu do czasu
    na ochronę przyrody to jedno z najlepiej wydanych pieniędzy.

    Natomiast one są zagrożone przez człowieka to niech teraz człowiek coś
    zrobi aby zagrożone nie były. W końcu na Ziemi istnieje ekosystem
    wzajemnych powiązań i każdy ma tu swoje miejsce.

    Rafał

  • 114. Data: 2013-01-20 22:32:18
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-15 08:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Generalnie jestem za ochroną środowiska... ale bez przegięć. Jeśli jest
    > to jakieś małe gówienko bez większego znaczenia dla reszty środowiska, w
    > dodatku nie tolerujące nawet naturalnych problemów (wg wikipedii jak
    > teren podmokły podeschnie - ślimak zdycha, jak zaleje go powódź - też
    > zdycha, wypadają się jakieś większe zwierzątka, nawet dzikie - zdycha)
    > to może zamknąć go w ZOO jako gatunek muzealny i przestać się nim pieścić?
    >
    > EWOLUCJA! Gatunki nie dostosowujące się giną.

    To nie ma nic wspólnego z ewolucją. Ewolucja to zmiany naturalne
    środowiska i dostosowanie się do nich żyjących gatunków. Wybudowanie
    drogi w miejscu gdzie teren jest podmokły nie jest naturalne a to zwykła
    degradacja środowiska. W związku z tym od człowieka należy się pomoc i w
    pełni w tym akurat przypadku rozumiem organizacje ekologiczne. Jestem
    przeciw eko terrorystom ale za racjonalnymi argumentami. Najważniejsze -
    nie uważam tak jak co niektórzy tutaj że człowiek to pępek świata, bo
    właśnie zgodnie z ewolucją te ślimaki czy inne gatunki to nic innego jak
    nasi dalecy krewni a tylko idiota zabija bez powodu swoją "rodzinę" od
    której sam zależy.

    Rafał

  • 115. Data: 2013-01-20 23:08:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Naprawdę trudno rozmawiać z ignorantem ale dla przyrody ważniejszy jest
    > ten zagrożony wyginięciem ślimak niż jedna czy druga przygłupia istota
    > chodząca na dwóch nogach i uważając ze wszystko się jej należy.

    Przyroda Ci to powiedziała?
    Musiała Cię bardzo nie lubić, skoro tak wprost w oczy takie słowa padły....

  • 116. Data: 2013-01-20 23:09:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > degradacja środowiska. W związku z tym od człowieka należy się pomoc i w
    > pełni w tym akurat przypadku rozumiem organizacje ekologiczne.

    Jasne.
    Ślimak jest najważniejszy, a człowiek nie się kisi w korkach.
    PLONK

  • 117. Data: 2013-01-20 23:20:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 20 Jan 2013 22:32:18 +0100 osobnik zwany The_EaGle
    napisał:

    > To nie ma nic wspólnego z ewolucją. Ewolucja to zmiany naturalne
    > środowiska i dostosowanie się do nich żyjących gatunków. Wybudowanie
    > drogi w miejscu gdzie teren jest podmokły nie jest naturalne

    aha. A człowiek to skąd sie wziął, że jego działania nie sa naturalne? z
    kosmosu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 118. Data: 2013-01-21 01:17:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 22:25:47 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Akurat na przyrodę w ogóle nie szkoda mi pieniędzy. MLD PLN każdego roku
    > marnują się przez głupotę ludzką wiec wydanie 1-2mld od czasu do czasu
    > na ochronę przyrody to jedno z najlepiej wydanych pieniędzy.

    o widzisz, zaczynasz gadac rozsadnie.
    Juz "drobna kwota" i "od czasu do czasu".

    Ale ... majac do dyspozycji ograniczone srodki, czy warto je wydawac na
    ochrone gatunku, ktory i tak wyginie ? Nie lepiej na ochrone czegos innego,
    co przyniesie skutek ?

    P.S. ale nie to mialem na mysli
    http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/53/1/ekolo
    giczne-absurdy-na-polskich-drogach.html

    > Natomiast one są zagrożone przez człowieka to niech teraz człowiek coś
    > zrobi aby zagrożone nie były. W końcu na Ziemi istnieje ekosystem
    > wzajemnych powiązań i każdy ma tu swoje miejsce.

    No nie, dinozaury wyginely, mamuty wyginely, i to raczej bez udzialu
    czlowieka..

    J.

  • 120. Data: 2013-01-21 05:54:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Jesteś mniej ważny niż zagrożone wyginięciem ślimaki czy pandy.
    > A kraj o Ciebie nie musi dbać, poradzisz sobie sam.

    Skąd wiesz? Nie znamsz mnie...
    A ja znam wielu, którzy sobie nie radzą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 121. Data: 2013-01-21 05:54:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może kiedyś do tego dorośniesz albo może i nie.

    Do wszystkiego się dorasta.
    Również do prowadzenia dyskusji na poziomie pozwalającym nie wyzywać
    interlokutora.

    Ba, nawet do poprawnego delimitera też się większości udaje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie