  • 51. Data: 2015-06-06 12:27:32
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Znikad, wsadzamy karte i jedziemy..

    > No dobra, zostaja trzy sieci, powinno dzialac ...

    > O widzisz, i to musze sprawdzic.
    > Da sie tak ustawic, zeby w kraju byl wlaczony, a za granica wylaczony?

    zależy od wersji androida ale genealnie tak. osobno włączasz krajowy i
    zagraniczny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2015-06-06 17:07:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
    > Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

    nie. tak nie zadziała. przełączać sieci mozesz jak chesz, lte będziesz
    miał w abo playowym wg cennika. ale _RMB tani interet_ serwuje tylko z
    nadajników Playa, a nie z grupy roamingu wewnętrznego.
    ToMasz

  • 53. Data: 2015-06-06 21:17:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-05 o 12:13, J.F. pisze:

    > Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

    Na grupie o własnych nadajnikach Play, w kontekcie PO i POnK, to są już
    od dobrych czterech lat. Jak nie więcej.

    > Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
    > moglo sie tak wydawac.

    A jakiś inny operator miał na początku dużo?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 54. Data: 2015-06-06 22:03:27
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    dizel wrote:
    > Nie chcę się rozpisywać, już tu na grupach o tym pisałem z tego co
    > pamiętam, tekst nie mój ale się z nim zgadzam:
    > http://jdtech.pl/2013/10/huawei-e3131s-2-tradycyjny-
    czy-hilink.html
    > Przewiń do nagłówka: Jak naprawdę działa HiLink - szczegóły techniczne

    Mój tekst, to się wtrącę :)
    W przypadku E3372 niektóre wady stały się zaletami i czas na
    aktualizację tego wpisu - dzięki za przypomnienie.
    1. Przyu słabszych routerach to, że modem jest HiLink zwiększa wydajność
    całego zestawu. Mniej obciąża czasem procesor komputera.
    2. Nie ma już problemów z wydajnością - E3131 to było, w E3372 procesor
    już jest znacznie mocniejszy.

    Jakub

  • 55. Data: 2015-06-06 22:05:03
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Devilson wrote:
    > Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

    Znamy, używamy od dawna:
    http://jdtech.pl/2014/03/alternatywy-dla-aero2-darmo
    we-lte-w-play-i-redbullmobile.html
    Odpowiednik w Play Online na Kartę wyłączyli, w RBM na razie zostało.
    Uwaga - nie działa w taryfie RBM Energy na Kartę.

    Jakub

  • 56. Data: 2015-06-06 22:27:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jun 2015 21:17:18 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A jakiś inny operator miał na początku dużo?

    Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

    Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
    Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

    J.

  • 57. Data: 2015-06-06 23:13:55
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-06 o 22:27, J.F. pisze:

    > Wtedy nie bylo wyboru. Ani wirtualnych :-)

    Obecnie można sprawdzić w byle wikipedii kto jest mno a kto mvno. Ale,
    jak widać, i to bywa zbyt trudne ;-)

    > Paradoksalnie, to play niby ma najlepszy zasieg - dzieki roamingowi.
    > Ale jak widac - nie zawsze to dziala.

    Jestem w Play od samego początku i nie narzekam.