  • 41. Data: 2015-06-04 20:05:28
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-04 o 13:08, Pszemol pisze:

    > To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
    > że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
    > usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

    Nie jesteś na bieżąco. Onegdaj, Play miał pokrycie własną siecią wokół
    większych miast, resztę obsługiwał Plus. Nie posiłkuję się wiedzą z
    gugla, nie pamiętam dokładnie kiedy to się zmieniło, potem doszedł
    Orange i Era. Teraz chyba Orange jest "forbidden".

  • 42. Data: 2015-06-04 21:28:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Devilson wrote:

> [...]
    > gugla, nie pamiętam dokładnie kiedy to się zmieniło, potem doszedł
    > Orange i Era. Teraz chyba Orange jest "forbidden".

    nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-06-04 21:53:38
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-04 o 21:28, masti pisze:

    > nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

    Może w "genuine Playu" tak jest, w RBM Orange jest forbidden. W Virgin
    zresztą też, przynajmniej w GDA.
    Link -> http://zapodaj.net/b511f3ab0ec67.jpg.html

  • 44. Data: 2015-06-04 22:09:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 4 Jun 2015 19:28:04 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >nie jest. zmienili tylko preferowany roaming na t-mobile

    Preferowany to T ale za to zablokowano możliwość logowania do Orange,
    można odblokować po kontakcie z bok.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2015-06-04 22:13:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 4 Jun 2015 19:26:11 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Użytkownik "Pszemol"

    >A Play nie ma własnych anten, więc dalej nie wiemy jaki zasięg ma RBM.

    Że co nie ma?
    A to to ściema:
    http://www.blogplay.pl/2015/04/fioletowe-lte-play-ju
    z-75-populacji-polski/
    Jeśli chodzi o Lte play dorównał praktycznie Plusowi, tyle że
    wystarczy sobie przeliczyć ile plus jest na rynku, a ile play.
    Tak wiem na razie w PL lte to tylko net no ale gadanie że play nie ma
    swoich nadajników to głupota.
    Do rozmów głosowych też posiadają swoje nadajniki, reszta idzie w
    roamingu krajowym.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2015-06-04 22:21:28
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-04 o 22:09, dizel pisze:

    > Preferowany to T ale za to zablokowano możliwość logowania do Orange,
    > można odblokować po kontakcie z bok.
    >
    > Pozdrawiam

    Ach so...

  • 47. Data: 2015-06-05 12:13:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Jun 2015 06:08:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    > To ciekawe, bo ile razy do Polski przyjeżdzałem to mi mówiono
    > że to operator wirtualny, że nie ma swoich anten tylko sprzedaje
    > usługę, jak amerykański Cricket i wiele innych tego typu firm.

    Moze zle zapamietales, a moze z takimi ludzmi rozmawiales.

    Z tym, ze na poczatku to Play istotnie mial malo wlasnych stacji, wiec
    moglo sie tak wydawac.

    J.

  • 48. Data: 2015-06-05 12:21:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2015 22:13:11 +0200, dizel napisał(a):
> [...]
    > wystarczy sobie przeliczyć ile plus jest na rynku, a ile play.
    > Tak wiem na razie w PL lte to tylko net no ale gadanie że play nie ma

    Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
    lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...

    J.

  • 49. Data: 2015-06-05 23:07:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
    > lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...
    >
    > J.

    skąd Wy się pourywaliście? Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także.
    W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do
    play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić. Na wczasach na
    odblokowania Orange na numerze swojej żony potrzebowali 90 minut, choć
    miało to trwać do 24 godzin.
    Internetowe zarządzanie numerami RMB odbywa się przez play 24. moja
    rodzina jest w play, więc po jednym loginie i haśle mam dostęp do
    numerów firmowych, prywatnych i tych z RMB.
    Telefony domyślnie nie korzystają z roamingu wewnętrznego. więc jeśli
    ktoś w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming. I znowu trafiają
    się szczególne przypadki. jeśli ktoś jest na granicy zasięgu play, to
    telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przełączyć na lepszy
    zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi.... więc ma problemy z
    zasięgiem. natomiast samsung e1200(najtańszy telefon na rynku,
    klawiatura ekran i koniec) - wybiera zawsze najsliniejszy nadajnik z
    dowolnej sieci - zawsze ma zasięg. Tak więc samsunga s4, trzeba było na
    stałe przełączyć do tmobile - i po problemie.
    Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. jeśli niema
    nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa
    - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłamią

    ToMasz

  • 50. Data: 2015-06-06 08:44:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2015 23:07:29 +0200, ToMasz napisał(a):

    > skąd Wy się pourywaliście?

    Znikad, wsadzamy karte i jedziemy..

    > Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także.
    > W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do
    > play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić.

    No dobra, zostaja trzy sieci, powinno dzialac ...

    > Telefony domyślnie nie korzystają z roamingu wewnętrznego. więc jeśli
    > ktoś w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming.

    O widzisz, i to musze sprawdzic.
    Da sie tak ustawic, zeby w kraju byl wlaczony, a za granica wylaczony?

> [...]
    > telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przełączyć na lepszy
    > zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi....

    A to wlasnie S4. Byc moze sprawa w LTE - polaczyl sie, to nie chce
    opuszczac.

> [...]
    > dowolnej sieci - zawsze ma zasięg. Tak więc samsunga s4, trzeba było na
    > stałe przełączyć do tmobile - i po problemie.

    No, jest to rozwiazanie, ale co wtedy z szybkoscia LTE w miescie ?
    Bo koszta jak rozumiem wysokie ?:

    > Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. jeśli niema
    > nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa
    > - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłamią

    No, ja akurat mam abo w play.

    J.