  • 1. Data: 2015-05-31 10:29:45
    Temat: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: Devilson <d...@h...net>

    Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

  • 2. Data: 2015-05-31 10:31:32
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 10:29, Devilson pisze:
    > Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

    [URL=http://www.speedtest.pl/][IMG]http://www.speedt
    est.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

  • 3. Data: 2015-05-31 15:42:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Devilson" <d...@h...net> wrote in message

    > [URL=http://www.speedtest.pl/][IMG]http://www.speedt
    est.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

    http://www.speedtest.pl/test/109685153

    RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

  • 4. Data: 2015-05-31 16:13:30
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-05-31 10:29, Devilson wrote:
    > Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.

    Red Bull Mobile? Na ich stronie widzę tylko zapierające dech w piersiach
    "3 GB do wykorzystania przez 30 dni" za 20 zł.

  • 5. Data: 2015-05-31 16:44:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.05.2015 o 10:29, Devilson pisze:
    > Za 30 PLN bez umowy 100GB, wystarczy mieć aktywne konto.
    tak, wiemy. kto chciał - skorzystał.
    Wady:
    Tylko w zasięgu LTE playa. jeśli modem przełączy się na g3, leci
    transfer płatny. Tak więc trzeba mieć modem który da się okiełznać. Tak
    więc na starcie trzeba trochę zabulić.
    JEśli zasięg jest taki sobie, internet też działa tak sobie. żeby
    wyciągnąć więcej niż 10 mega, trzeba mieć idealny zasięg LTE (i wifi
    jeśli to modem/router wifi). Rekordowe transfery bywają w środku nocy
    albo w przed południem. mnie wychodziło maksymalnie 46mega rano, i
    połowa z tego wieczorem.

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-05-31 17:11:05
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 15:42, Pszemol pisze:
    > "Devilson" <d...@h...net> wrote in message

    est.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

    > http://www.speedtest.pl/test/109685153
    >
    > RBM to RedBull Mobile? Jaki to ma zasięg w Krakowie?

    Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu
    Kraka. Dane jakie podałem, są z okolic Gdańska.

  • 7. Data: 2015-05-31 17:19:00
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:
    > tak, wiemy. kto chciał - skorzystał.
    > Wady:
    > Tylko w zasięgu LTE playa. jeśli modem przełączy się na g3, leci
    > transfer płatny. Tak więc trzeba mieć modem który da się okiełznać.
    Modem ZTE MF 823
    Tak
    > więc na starcie trzeba trochę zabulić.
    Modem za stówę plus wysyłka

  • 8. Data: 2015-05-31 17:20:50
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:

    > Wady:
    > Tylko w zasięgu LTE playa. jeśli modem przełączy się na g3, leci
    > transfer płatny.

    W ustawieniach modemu można wyłączyć g3. Albo będzie LTE, albo nic ;P

  • 9. Data: 2015-05-31 17:47:25
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    te 30 trzeba doladowywac co miesiac by bylo to aktywne?
    czy ta kasa bedzie na inne potrzeby czy pojdzie na caly pakiet 100GB?

  • 10. Data: 2015-05-31 18:13:19
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 16:44, ToMasz pisze:

    > tak, wiemy. kto chciał - skorzystał.

    Nadal można skorzystać.