  • Data: 2011-05-03 00:59:00
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 May 2011 13:01:34 +0200, JoteR napisał(a):

    > Podawałem wątek, w którym - w odróżnieniu od niektórych wymądrzających się
    > tu buców - ktoś uczynny podał namiary na firmą Ultramedia, która - cytuję:
    > "obsługuje tylko użytkowników końcowych, którzy nie maja możliwości
    > zgłoszenia reklamacji w punkcie sprzedaży"
    > http://www.ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kin
    gstone.html
    > Wygląda, że to działa, zresztą namiarodawca napisał, że rezultat był
    > pozytywny.

    Jest to jakaś droga postępowania. Choć jak siebie znam - w przypadku
    zakończenia działalności przez sklep, w którym dane pamięci kupiłem -
    uderzałbym bezpośrdnio do Kingston Polska.

    > Sam nie miałem okazji tego wypróbować, gdyż - jak pisałem - nie zaopatruję
    > się u dresów w bramie czy innym (za przeproszeniem) Allegro i żaden Kingston
    > o parametrach uzasadniających opłacalność jego reanimacji jeszcze mi nie
    > padł.

    JoteR - nie każdy sprzedający na Allegro, to podobnego "kalibru" osobnik,
    jak dres w bramie. Uważaj na trochę za nisko przelatujące kwantyfikatory.

    [ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone ]
    [ możliwości regeneracyjne. (znalezione w necie) ]