  • Data: 2011-04-30 23:18:27
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:20:29 +0200, JoteR napisał(a):

    (ciach...)
    > Ja nie mam uszkodzonych pamięci Kingston, być może dlatego, że nie kupuję
    > ich w bramie od nieznajomych. Szukaj frajera gdzie indziej.

    Z ciekawości - jak zrealizujesz wymianę w sytuacji, kiedy sprzedawca (sklep)
    już też nie istnieje? Żeby daleko nie szukać - swego czasu zaopatrywałem
    siebie i swoich znajomych w klamoty do komputerów w znak.pl. Firma padła.
    Jak przeprowadził byś procedurę RMA bez udziału tego sprzedawcy? :)

    [ Tritter: Merry Christmas. House: And a happy go to hell. ]
    [ ("House M.D. 3x10 Marry Little Christmas") ]