    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAM dla laptopa
    Date: Wed, 25 Aug 2010 20:51:15 +0200

    MAR in news:1ep9no40mnzeo.yke1ucisctvs.dlg@40tude.net
    > A jakie parametry modułów ?

    nie mam pod reka tego laptopa [b.stary!],slabo pamietam,co dokladnie w nim
    ramowego tkwi;
    ale zaryzykuje: 2x128; zdaje sie, że infineon i micron; jeden modul na 125
    MHz, drugi na 100 MHZ, o ile z spd pamietam, to
    3-3-3-7 oraz 2-2-2-5.

    I chodzi o prosty wist bez subtelnosci - sumaryczne i dotychczasowe 300 mega
    z kawalkiem zamienic minimalnym kosztem na 512+60 (wlasnej),czyli 576 mega.
    Jakos tak.

    Chociaz ten lap. powinien miec sdramy pc100 14 pinowe (o ile pamietam) -
    usiluje zainstalowac pc133
    [moze zaskocza], bowiem,jak powszechnie jest wiadomym, sa o wiele tansze od
    sdram pc100,a ten lap. potrzebuje moze i wielu rzeczy,ale z pewnoscia nie
    ramu drozszego niz on sam :)

    Pytanie tylko:
    lepiej dwa moduly, czy jeden=512 MB? Na wiejski rozum, to dwa, bo jak jeden
    kon padnie, drugi pociagnie,ale czy to jest prawdziwa prawda dla ramu?