  • Data: 2013-04-01 21:58:22
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail K...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > wymienia, a starą naprawia i wypuszcza jako "refurbished" lub rozbiera
    > na części. Traci na tym procesie może ze 100 zł, czyli poniżej swojego
    > zysku (zakładam że producent ma go w okolicy 50%).
    >
    > A co ze sprzedawcą? Sprzedawca na tej karcie zarobił z 50 zł. Sama
    > obsługa klienta (czas pracy) pochłonie więcej. Wydaje mi się, że
    > sprzedawca pokrywa także przesyłkę do dystrybutora/producenta, ale
    > głowy bym nie dał. No i do tego dochodzi fakt, że nie ma osoby
    > odpowiedzialnej za zwroty, tzn. jeśli ktoś zajmuje się Twoim zwrotem,
    > to nie sprzedaje, a to już mogą być większe straty.

    Cóż, tak jak pisałem - każdy sprzedawca musi sobie indywidualnie obliczyć,
    co mu się bardziej opłaca.

    > No ale to jest przykład kolejnego molocha, którego pracownicy
    > zanudzeni snują się między półkami i molestują klientów. Dla nich
    > obsługa Twojej gwarancji to wręcz miła odmiana (a może nawet jakiś
    > bonus finansowy).
    >
    > Jak już kilkukrotnie tu zostało powiedziane: w Saturnie też o Ciebie
    > zadbają.

    Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
    żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
    pracowników. Ciekawe, ciekawe...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece