-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: RAM czy SSD
Date: Mon, 1 Apr 2013 19:58:22 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 46
Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
References: <2...@b...poznan.pl> <kiuogc$683$1@node1.news.atman.pl>
<5152eaac$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<kiuuou$d4k$1@node1.news.atman.pl> <kiuvjq$nq$1@node2.news.atman.pl>
<kive6q$f1u$1@node2.news.atman.pl> <kivqjc$at1$1@mx1.internetia.pl>
<kj0qit$od4$1@node2.news.atman.pl> <kj5l2q$87o$1@mx1.internetia.pl>
<kj7bd6$370$1@node1.news.atman.pl>
<s...@n...notb-home>
<3...@b...poznan.pl>
<s...@n...notb-home>
NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1364846302 13457 79.173.47.194 (1 Apr 2013 19:58:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Apr 2013 19:58:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224507
[ ukryj nagłówki ]Osobnik posiadający mail K...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> Po pierwsze wydawało mi się, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem, a
>> finalnym odbiorcą gwarancji jest producent, tudzież np. hurtownik.
>
> Oczywiście. Tyle że dystrybutor/producent pokrywa tylko koszt
> naprawy/wymiany karty.
>
> Czyli np. reklamujesz kartę graficzną za 500 zł. Producent ją
> wymienia, a starą naprawia i wypuszcza jako "refurbished" lub rozbiera
> na części. Traci na tym procesie może ze 100 zł, czyli poniżej swojego
> zysku (zakładam że producent ma go w okolicy 50%).
>
> A co ze sprzedawcą? Sprzedawca na tej karcie zarobił z 50 zł. Sama
> obsługa klienta (czas pracy) pochłonie więcej. Wydaje mi się, że
> sprzedawca pokrywa także przesyłkę do dystrybutora/producenta, ale
> głowy bym nie dał. No i do tego dochodzi fakt, że nie ma osoby
> odpowiedzialnej za zwroty, tzn. jeśli ktoś zajmuje się Twoim zwrotem,
> to nie sprzedaje, a to już mogą być większe straty.
>
Cóż, tak jak pisałem - każdy sprzedawca musi sobie indywidualnie obliczyć,
co mu się bardziej opłaca.
>> Po drugie ja np. kilkukrotnie byłem bardzo pozytywnie załatwiony
>> reklamacyjnie w LEroy Merlin - do tego stopnia, że od jakiegoś czasu
>> sklepem pierwszego wyboru przy wszystkich potrzebach naprawczo
>> remontowych jest własnie Leroy. Warto? Każdy sprzedawca zapewne musi
>> odpowiedzieć sobie sam.
>
> No ale to jest przykład kolejnego molocha, którego pracownicy
> zanudzeni snują się między półkami i molestują klientów. Dla nich
> obsługa Twojej gwarancji to wręcz miła odmiana (a może nawet jakiś
> bonus finansowy).
>
> Jak już kilkukrotnie tu zostało powiedziane: w Saturnie też o Ciebie
> zadbają.
>
Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
pracowników. Ciekawe, ciekawe...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
Najnowsze wątki z tej grupy
- własny ekran startowy
- Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy