  • Data: 2013-03-25 23:28:19
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-25 22:46, m4rkiz pisze:

    > w kwestii formalnej - licencje sa na wersje systemu a nie na bitowosc,
    > mozna sobie w kazdej chwili zmienic windowsa z 32 na 64 i odwrotnie

    Pierwsza sprawa - śledzisz wątek? Jeśli miał jakiś OS do tego A64 3000+
    z 1 GB RAM to co to mogło być? Pewnie stary WinXP (32bit) więc o zmianie
    na OS 64-bit raczej nie możemy mówić jak ktoś sępi na starej płycie z
    DDR2 to nie widzę możliwości by włożył $ w nową wersję OSa, jeśli
    przypadkiem nie dostanie darmowej ze szkoły (a jednak niektórzy KOŃCZĄ
    studia, więc tego statusu nie ma się wiecznie).

    Druga - wskaż zapis licencji na to pozwalający w przypadku WinXP 32
    i 64bit oraz NT 6.0-6.1 inne niż dwuwydaniowe wersje upgrade. To że
    zainstaluje się na danym serialu wersja 32/64bit jeszcze o niczym nie
    świadczy, ale w licencję tak dokładnie się nie zagłębiałem. Pozostaje
    również problem źródła innej wersji systemu (inna niż "pobrałem z
    torrenta/pożyczyłem od kolegi")

    --
    /MB