  • Data: 2013-03-27 15:31:58
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: marfi <marfi> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-27 15:12, Marek pisze:

    > Pod Windows w ciągu 3 miesięcy nie zdążyłem wyrobić normy więc nie
    > dowiedziałem się o istniejących limitach. Skąd o tym wiesz?

    Z informacji dołączonej do dysku:

    "SAMSUNG gwarantuje pierwotnemu użytkownikowi końcowemu lub nabywcy tego
    Produktu (,,Użytkownik"),
    że z zastrzeżeniem sytuacji określonych w postanowieniach niniejszego
    dokumentu produkt będzie wolny
    od istotnych wad, w tym wad jakości wykonania, przez (i) pięć lat w
    przypadku serii 840 PRO i trzy lata w
    przypadku serii 840 albo (ii) okres upływający z dniem, w którym łączna
    liczba bajtów zapisanych na dysku
    SSD przekroczyła limit ewentualnie określony w udostępnianym przez
    Samsung oprogramowaniu Magician
    (zastosowanie ma okres krótszy). "

    --
    marfi