  • Data: 2013-03-26 02:56:49
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-26 01:50, Q pisze:

    > Oczywiscie chodzi mi o licencje,
    > bo klucze i certyfikaty nie rozrozniaja x86 i x64.

    Wiem, dlatego pytałem o zapis w licencji i dlatego kupuję właśnie dla
    tej swobody wyboru wersje upgrade-BOX mające licencję i fizyczne płyty
    na 2 wersje bitowe systemu do wyboru która będzie bardziej przydatna.
    Nic mi nie wiadomo o takiej dowolności w przypadku OEMów, dlatego
    zaznaczyłem że nie chodzi po prostu o przyjęcie przez aktywację klucza z
    innej wersji bitowej.

    --
    /MB