  • Data: 2013-03-25 18:45:06
    Temat: Re: RAM czy SSD
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" napisał:

    > tak, DDR2 - juz mam płyte bo nie kupowałem nowego sprzetu.

    Szkoda, trzeba było wziąć jednak z DDR3.

    > 1GB w nowym.

    Jeśli ma w nim chodzić XP i nie przewidujesz w perspektywie 2 lat
    przesiadki na inny system, to dokup drugi moduł o wielkości 2 GiB,
    będziesz miał zussamen do kupy 3 GiB. Winda wykorzysta 2 a pozostały
    gigabajt przeznaczysz na RAM-dysk, w którym będziesz mógł trzymać pliki
    tymczasowe (%TEMP%, cache przeglądarki i takie tam) aby nie zarżnąć tego
    SSD. IMHO, oczywiście.

    > A co do SSD - cóż - chyba trzeba będzie ten krok poczynic :)

    ... aby nie robić na tej grupie za ubogiego krewnego z prowincji ;->

    JoteR