    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAID - fajne, ale.. wkurza!
    Date: Sun, 26 Jul 2009 22:02:48 +0200

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h4hnt2$u65$1@node1.news.atman.pl...

    > W tym przypadku mam pod ręką podgląd w Process Explorer i w każdej chwili
    > mogę dany proces ubić.

    W tym przypadku zazwyczaj juz jest za pozno, poniewaz twoje hasla z poczty,
    przegladarki, MSN, cookies i sporo innych juz wyladowaly w internecie. Nie
    wspominajac o liscie kontaktow, emailach z twojego komputera wyslanych do
    ilustam osob (w zaleznosci, jak szybko sie zorientujesz - od kilkuset do
    kilkuset tysiecy). Mozesz tez byc juz przyporzadkowana do konkretnej farmy
    sluzacej niecnym celom.

    Nie dalej jak w czwartek na jednym z komputerow znalazlem (zupelnie przez
    przypadek) programik, ktory kradnie dane. Robil to w sposob dosc jawny -
    utworzyl sobie kilka plikow z jawnie wpisanymi haslami. Wywalil sie wlasnie
    na firewallu, ktory nie przepuscil do wyslania (przynajmniej tak mi sie
    wydaje, bo nie znalazlem sladow wysylki). Niemniej jednak profilaktycznie
    zaproponowalem zmiane 40 hasel wymienionych w tych plikach :)

    Dla zainteresowanych (moze ktos pomoze w znalezieniu tego wirusa):
    - jest on podobny do tego (takie pliki sie pojawiaja na dysku C):
    http://www.threatexpert.com/report.aspx?md5=5d877344
    7449d7f6514f35b47460e9b3
    - tworzy plik Dr-_____x.exe na dysku C: (ten plik wywalil mi blad out of
    range, przez co w ogole sie zorientowalem, ze cos jest nie tak)
    - tworzy plik 1.bat, ktory wylacza firewalla, wyrejestrowuje i kasuje
    wszystkie znane sobie antywirusy.

    Pozdrawiam
    Michal