  • Data: 2013-04-06 14:45:12
    Temat: Re: Quality Management
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:kjnap0$85m$1@mx1.internetia.pl...
    > Niestety nie - rozwój jest tak szybki, że większość ludzi wymienia sprzęt
    > bo pojawił się nowy. NIe ma więc sensu z punktu widzenia producenta robić
    > wytrzymałego sprzętu bo skorzysta z tego promil klientów i nie przełoży
    > się to na zyski w przyszłości a przełoży się na koszta teraz.

    Większość - ale nie wszyscy.
    Ja np. wolałbym zapłacić więcej, ale za to otrzymać coś naprawdę trwałego,
    nie musi być superszybkie za te ileś-lat, ale ma być pewne, włączę i
    zabangla od dotknięcia. Dlatego też nie wyrzucam dysków mających 13-15 lat
    (rekordowy ma 20, ani jednego BADa, choć ten mały jest, 120 Mega, podpięty
    do XP śmiga rewela, choć niektóre narzędzia mają problem). One są może
    moralnie stare, ale jeszcze nie martwe. (no, ta stodwudziestka, to raczej
    uśmieszek, ale jeśli mam konkretny program, który się na tym dysku zmieści,
    kompa 486, który to dźwignie, to oszczędze zasobów na mocniejszej maszynie,
    oraz uniezależnię się od jej przestojów).
    Niedawno u kogoś robiłem kompa full wypas, wielu nie było by stać nawet na
    niektóre jego pojedyncze komponenty. Po to tak, aby "na 10 lat mieć spokój".
    Nie przeczę konieczności rozwoju, byle nie wylewała dzieciaka z kąpielą.