  • 1. Data: 2013-11-09 09:46:04
    Temat: Qahqai ? ix35 ? Kia Sportage ? Outlander
    Od: s...@g...com

    Dzień Dobry,

    Zbieram opinie o takich i podobnych autach.
    Planuje zakup nowego auta w okolicach 80-100tyś PLN, raczej SUV, automatyczna
    skrzynia biegów.
    Na co warto zwrócić uwagę przy takim wyborze?

  • 2. Data: 2013-11-09 09:57:01
    Temat: Re: Qahqai ? ix35 ? Kia Sportage ? Outlander
    Od: masti <g...@t...hell>

    czy Ci się podoba

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-11-09 10:29:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > automatyczna skrzynia biegów.
    > Na co warto zwrócić uwagę przy takim wyborze?

    Outlander to inna klasa niż wcześniej wymienione, odpowiednikiem będzie ASX,
    jeśli chcesz kompaktowego suva.

  • 4. Data: 2013-11-09 14:05:40
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 10:29:42 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Outlander to inna klasa niż wcześniej wymienione, odpowiednikiem będzie ASX,
    >
    > jeśli chcesz kompaktowego suva.

    Zestawienie jest robione bardziej po cenie, a nie po klasie aut; budget, SUV 4x4,
    automat, skórzana tapicerka. Nawet sporo aut mieści się w takich widełkach, jak nie w
    Polsce to na przykład w Niemczech.

  • 5. Data: 2013-11-09 14:32:32
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2013-11-09 09:46, s...@g...com pisze:
> [...]
    skrzynia biegów.
    > Na co warto zwrócić uwagę przy takim wyborze?

    Jeżdżę ix35 ze skrzynią automatyczną od 3 lat. Jest to mój 8. samochód.
    Polecam go z czystym sumieniem, Koreańczycy wykonali naprawdę niezłą robotę.
    Marvin

  • 6. Data: 2013-11-09 21:09:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-11-09 14:05, s...@g...com wrote:

> [...]
    automat, skórzana tapicerka. Nawet sporo aut mieści się w takich widełkach, jak nie w

    Outlander 4wd CVT benzyna 150KM w najnizszej z mozliwych wersji
    wyposazeniowych, cenowo ledno sie miesci (po rabacie).
    Skory w tej wersji jednak znajdziesdz jedynie na galce zmiany biegow ;)
    - dodaj 30kpln do budzetu wowcza pojawi sie rowniez skorzana tapicerka.

    Poza tym jak pisal Cavallino to klasa i wielkosc polka wyzej od
    pozostalych w zestawieniu, wiec i cena jest wyzsza.

    Kia Sportage - podoba mi sie z zewnatrz - ale wewnatrz
    sumtno-przytlaczajaco i niepraktycznie.
    Nie wiem co Cie interesuje z Outlandera, czy skrzynie CVT Ci bedzie
    odpowiadac, no i jakich odpowiedzi oczekujesz. Achow wlascicieli?

    Powiem wiec o wdadach Outlandera: slaby lakier :)
    W nowym III Outlanderze skopali deske rozdzielcza (black piano) oraz to
    , ze zlikwidowali dwudzielna tylna klape, robiac z niego podwyzszone kombi.

  • 7. Data: 2013-11-09 21:23:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    oglegroups.com...

    > Zestawienie jest robione bardziej po cenie, a nie po klasie aut;

    No właśnie nie bardzo, już ASX jest droższy od wszystkich wymienionych,
    Outlander jeszcze bardziej.

  • 8. Data: 2013-11-09 23:53:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 9 Nov 2013 08:57:01 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >czy Ci się podoba

    Po nowym roku bedzie nowy kaszkaj.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-11-10 08:09:09
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    ----------

    O ix35 sporo jest tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/index.php

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2013-11-10 08:43:19
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 08:09:09 UTC+1 użytkownik kamil/Endurorider.pl
    napisał:
> [...]
    >
    > skrzynia biegów.
    >
    > Na co warto zwrócić uwagę przy takim wyborze?

    A czy ix35 to nie jest blizniak Sportage?