  • Data: 2009-12-15 21:07:43
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Dec 2009, Leszek wrote:

    > Chciałem zgrać wszystko co mam i spokojnie oglądać bez
    > szumu 5 wentylatorów w komputerze

    Teoria, teorią a praktyka sobie.
    Ile praktycznie mozna przerzucic, to moze nam Waldek
    powiedziec.

    Ja w przypadku DM800 na NAS, w ciagu godziny moge przerzucic
    tylko ~8GBy na godzine (pliki ~2GBy). Procesor DM'a nie
    wyrabia.

    Jest to zaledwie ~20 Mbps, albo ~2 MBy/s.

    > bez szumu 5 wentylatorów w komputerze

    Dla mnie szum jest bardzo istotny, bo slucham podkastow
    w nocy. Dlatego wstawilem do DM dysk SSD.

    Wentylatory maja to do siebie, ze sie po pewnym czasie
    wyrabiaja lozyska ...

    Pzdr.J.P.

    ps
    Nie wiem czy slyszales jak startuja serwery blade HP ;)
    Jak odrzutowiec.