  • Data: 2009-12-24 10:51:48
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek pisze:
    > No i ostatecznie zdecydowałem się na tego QNAPa. Zamówiłem jeszcze do
    > niego dysk Samsunga 1,5 TB. Spodobały mi się wideorecenzje na youtubie.
    > To urządzenia pełni też funkcję dysku sieciowego. W poniedziałek ma do
    > mnie przyjść, to coś napiszę.
    >
    > Pozdro,

    Używam go drugi dzień i jestem w miarę zadowolony. Instalacja
    bezproblemowa. Odtworzył jak do tej pory wszystko oprócz filmów z dwóch
    różnych aparatów cyfrowych w formacie mov i avi. Obraz bardzo ładny.
    Największa wada jest taka, że miał obsługiwać napisy w formacie txt i
    faktycznie to robi, ale tylko, jeśli napisy są w formacie klatkowym. Nie
    odtwarza napisów w formacie czasowym - trzeba je konwertować np.
    TimeAdjusterem. Przy każdym filmie trzeba ręcznie ustawić fps napisów.

    W przypadku jednego filmu napisy na QNAPie były niedopasowane, a na
    kompie chodziły idealnie. Wiecie może dlaczego? Czy to mogło być
    spowodowane przez zmienny fps?

    YouTube chodzi doskonale.

    Windows 7 widzi go bez problemu w otoczeniu sieciowym. Film 700 MB
    kopiuje się 3 minuty przez sieć, a przez USB 20 s.

    Jest niesłyszalny, tylko przy masowym kopiowaniu przez USB trochę go
    słychać.

    Polecam ten sprzęcik,