  • Data: 2009-12-15 20:39:28
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie miałem jeszcze w życiu dysku twardego USB, stąd nadzieja,
    > że film da się skopiować w 20 s. Szkoda wielka, że tak wolno
    > te dyski działają...

    co nazywasz "dyskiem twardym USB" ?
    i po co chcesz to skopiowac i gdzie ???

    zlacze USB i dysk w kieszeni , bez problemu obsluguja
    strumien HD (~30 Mbps, testowalem na DM800)
    mozesz miec problem z zasileniem - trzeba podlaczyc do drugiego
    USB , albo kieszen z zasilaczem

    z odczytem z pendrive (Kingston), strumienia HD tez
    nie mialem problemu
    bardzo zle z zapisem - ale to inna sprawa

    jezeli wstawisz duzy dysk pobierajacy ~15 W do NMT ,
    to bez wetylatora sie to ugotuje

    2.5" pobiera ~2,5 W , wiec moze byc tez cieplo
    SSD pobiera ~1,5 , bedzie OK

    > że film da się skopiować w 20 s

    jaki film ???

    film - wyklad (flv) ~2h ; to okolo 200-300 MBy ; strumien marny
    okolo 300 kbps

    film - strumien ~3 Mbps+ ; to okolo 2-3 GBy