  • Data: 2014-04-02 01:47:34
    Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
    > z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
    > komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

    Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajdą
    naiwnych w kraju to może za granicą się coś znajdzie. Są ludzie, którzy
    za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.
    Mnie tam ani grzeje ani ziębi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet
    ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytują ale niech próbują, a nuż im
    się uda.

    > No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
    > zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
    > doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

    Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, często w
    pojedynkę. O nich też mówiono, że porywają się z maczetą na Słońce.
    Dziś nie trzeba fabryki jak na Żeraniu żeby skonstruować i wybudować
    samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.
    Do niedawna jakaś manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robią?
    Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii
    produkcyjnej nie potrzeba.