  • 11. Data: 2010-06-28 15:46:26
    Temat: Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?
    Od: Jan <k...@g...com>

    aha oczywiscie dostalem kserokopie faktury, ktora jest jednoczesnie
    karta gwarancyjna (Komputronik) obecnie ogolnopolski wiec zawiezc
    sprzet w razie reklamacji mozna do najblizszego sklepu chyba.

  • 12. Data: 2010-06-28 20:13:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Warto zamienić jak się ma jakiś większe(długotrwałe) robótki w rodzaju
    > konwersji formatu video, 3D czy kompilacja Linuxa. Q6600 można do 3 GHZ
    > podkręcic bez specjalnych zabiegów. Mocniejszy ze dwa razy to moze być 6

    Mam Q6600 ponad 2 lat, kiedyś podkręcałem go do 3GHz ale jakiś czas temu
    wymusiłem oszczedną pracę na 1,6GHz bo tuner DVB-S2 USB (Prof Revolution
    7500) którego używam nie lubi jak działa EIST i nie mam potrzeby wymiany na
    coć nowszego. Może dlatego, że nie posiadam ani jednej gry i najbardziej go
    obciążam odtwarzając HDTV z satelity?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-06-28 23:26:00
    Od: Jan <k...@g...com>

    @marfi, a jak:
    wymusiłem oszczedną pracę na 1,6GHz bo tuner DVB-S2 USB (Prof
    Revolution 7500) którego używam nie lubi jak działa EIST

    Bo tez chcialbym EIST wylaczyc, poustawialem w biosie ale cos nie
    bardzo to dziala-tzn. nie dziala. I jak ustawiles swojego procka na
    1,6 Ghz. Podaj przepis. Dziekuje.

  • 14. Data: 2010-06-28 23:32:27
    Od: Jan <k...@g...com>

    @marfi szukam szukam i nie moge znalezc tej wersji z TPD 95 Wat:

    http://ark.intel.com/search.aspx?q=BX80562Q6600

    jak ja znalezc?

  • 15. Data: 2010-06-29 06:24:52
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >Bo tez chcialbym EIST wylaczyc, poustawialem w biosie ale cos nie
    >bardzo to dziala-tzn. nie dziala. I jak ustawiles swojego procka na
    >1,6 Ghz. Podaj przepis. Dziekuje.

    powercfg -s a1841308-3541-4fab-bc81-f71556f20b4a

    :)

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-06-29 09:01:21
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    Jan wrote:
    > @marfi szukam szukam i nie moge znalezc tej wersji z TPD 95 Wat:
    >
    > http://ark.intel.com/search.aspx?q=BX80562Q6600
    >
    > jak ja znalezc?

    szukaj po step G0 (gie zero) albo SLACR.
    Mam taką wersję, ładnie się kręci do 3400 MHz.

    Do wad zaliczę, że standardowy radiator z zestawu zapycha się kurzem i
    trzeba go czyścić co parę miesięcy. Ale to chyba przypadłość wszystkich Core
    2.

    --
    Azarien

  • 17. Data: 2010-06-29 15:49:43
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 29 Cze, 11:01, "Wiktor S." <wswiktor&poczta,f...@no.spam> wrote:

> [...]
    > trzeba go czyścić co parę miesięcy. Ale to chyba przypadłość wszystkich Core

    @Azarien
    nie no bez jaj, nie snilo mi sie ze Intel moze miec "balagan" na
    stronie.
    Przeciez w linku ktory podalem w modelu SLARC G0 INTEL twierdzi, iz:
    Max TDP 105 W
    Tzn. on tak twierdzi dla tych obydwu rewizji.
    Normalnie szok ze INTEL tak oszukuje....
    Ps. Mam wiatrak CNPS7000A-Cu [ZALMAN 7000 CU 1400 obrotow] mam go juz
    ok. 6 lat i w sumie jeszcze go nie czyscilem, ale to zrobie bo caly
    sie oblepil juz kurzem. Nawet widzialem na jakiejs stronie opis ze
    zdjeciami jak go rozebrac i wyczyscic.
    Uzywalem go jeszcze na sokecie poprzednim Intela (chyba 428) i
    dokupilem jedynie klips za 15 PLN do soketu 775 i znowu smiga to jest
    piekne.
    Ciekawe czy jak zmienie za kilka lat na soket ten nowy 1366 to tez
    bedzie odpowiedni klips do niego.... :)

  • 18. Data: 2010-06-29 20:00:00
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message

    > no a do tego świetnie by było, gdyś nauczył się czytać ze zrozumieniem i
    > pisał na temat

    Piszę właśnie to, co uważąm, że JEST na temat.
    Napisałem, owszem dygresję opracy z laptopem ale w większej części napisałem
    w co MOIM ZDANIEM
    powinno być priorytetem przy wydaawaniu pieniędzy na modernizację kompa.
    "Proszę o opinie i komentarze i serdecznie za nie dziękuję." - tak brzmiało
    pytanie.
    Jako użytkownik obu procesorów mogę porównać pracę na obydwóch.
    Nadal podtrzymuję twierdzenie, że zamiast wymieniać procesor wolałbym wydać
    na RAID.
    Przy pracach które ja wykonuje (nie wiem do czego pytający wykorzystuje
    komputer).
    Czytaj zatem, proszę ze zrozumieniem. Nie każdy potrzebuje kompa i jego
    wydajności do tłuczenia najnowszych tytułów.

    W.K.

  • 19. Data: 2010-06-30 15:32:30
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

> [...]

    > Max TDP 105 W Tzn. on tak twierdzi dla tych obydwu rewizji.
    > Normalnie szok ze INTEL tak oszukuje....

    Może błąd na stronie Intela? Nie wiem.
    Jak pogóglasz to zobaczysz że model G0 jest wszędzie przedstawiany jako 95
    W.

    --
    Azarien

  • 20. Data: 2010-07-12 16:44:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.06.2010 18:05, Jan pisze:
    > Od miesiąca kuszą mnie procesorki 4 rdzeniowe oczywiście używane ale z

    To niech przestaną kusić. Brakuje Ci do czegoś mocy oblicze-
    niowej? A szczególnie równoległej, którą ciężko jest wyko-
    rzystać w oprogramowaniu, w większości jednowątkowym?

    Ja osobiście zazwyczaj radzę ograniczać swoje zachcianki, a
    nie inwestować w szybszy sprzęt ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./