    From: "R09" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?
    Date: Tue, 29 Jun 2010 22:00:00 +0200

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    news:4c28b6fd$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...

    > no a do tego świetnie by było, gdyś nauczył się czytać ze zrozumieniem i
    > pisał na temat

    Piszę właśnie to, co uważąm, że JEST na temat.
    Napisałem, owszem dygresję opracy z laptopem ale w większej części napisałem
    w co MOIM ZDANIEM
    powinno być priorytetem przy wydaawaniu pieniędzy na modernizację kompa.
    "Proszę o opinie i komentarze i serdecznie za nie dziękuję." - tak brzmiało
    pytanie.
    Jako użytkownik obu procesorów mogę porównać pracę na obydwóch.
    Nadal podtrzymuję twierdzenie, że zamiast wymieniać procesor wolałbym wydać
    na RAID.
    Przy pracach które ja wykonuje (nie wiem do czego pytający wykorzystuje
    komputer).
    Czytaj zatem, proszę ze zrozumieniem. Nie każdy potrzebuje kompa i jego
    wydajności do tłuczenia najnowszych tytułów.

    W.K.