  • Data: 2011-03-05 18:22:55
    Temat: Re: Pytanie z pogranicza programowania
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-05 19:06, k...@g...pl pisze:

    > Moze czeka az rynek "odbije" i bedzie mial kadre gotowa natychmiast do pracy,
    > nie potrzebujaca szkolen itp.

    Przeszkolona do pozornej pracy, spychania na jutro lub na kolege,
    uzasadniania dlaczego sie nie dalo itd...
    Nie mowie o jawnym opieprzaniu sie jak za komuny, ale o znacznie
    inteligentniejszym.

    jesli bym nawet wyobrazil sobie "sponsora" do przerostow zatrudnienia
    szeregowych "na produkcji" (np. na przeczekanie sezonu), ale budowanie
    kregoslupa, organizacji, sposobu dzialania firmy ... nie potrafie zrozumiec.