  • Data: 2023-04-06 23:38:44
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Apr 2023 22:50:51 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > MoĹźe inaczej. Pali mniej, bo przy tym samym tankowaniu zuĹźywa mniej.
    >
    > Tego się nie określa jedną jazdą a dziesiątkami jazd/tankowań.

    No to problem jest taki, ze jak raz licznik liczy wiecej km, a innym
    razem mniej, to i na wyliczonym spalaniu powinno sie odbic.
    I na mniejszych oponach wyliczysz nizsze spalanie, nawet jesli
    rzeczywiste jest wieksze ...

    A moze masz problem lato-zima?
    Ewentualnie ... jedne z tych opon to "oszczedne" ..

    > Przecież to kłamstwa :]

    A gdzie tam. Przyjmijmy ze na wiekszych oponach licznik dobrze liczy.
    Przejechales 500km, spalajac 35 litrow - zuzycie 7 l/100km.

    Te samą trasę przejezdzasz na mniejszych oponach. Zuzycie powiedzmy
    nawet wieksze - 36 litr. Ale licznik pokazuje 550km.
    liczysz spalanie, czy kompputer liczy - 36/550 = 6.54 l/100km ...

    J.