  • Data: 2023-04-06 22:50:51
    Temat: Re: Pytanie w sprawie kołpaków
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2023 o 22:30, J.F pisze:

    > i tankujesz zawsze tuz przed wyjazdem w trasę, i zaraz po dojechaniu?
    > Czy jednak spisujesz km z licznika?

    Może inaczej. Pali mniej, bo przy tym samym tankowaniu zużywa mniej.

    Tego się nie określa jedną jazdą a dziesiątkami jazd/tankowań.

    > ale wiekszy moment na kolach potrzebny.
    > Ale ja nie o rzeczywistym spalaniu, tylko o tym przez co dzielimy
    > w obliczeniach - droga naprawde ta sama, a wskazanie licznika inne.
    > "na korzysc" mniejszych opon :-(

    Przecież to kłamstwa :]

    > I zawsze jedziesz na tempomacie? :-)

    Nie używam tempomatu.

    > Ale automat sie bawi :-)

    Też niezupełnie. Może inaczej. Kiedyś, żeby zaskoczył mi 5 bieg,
    musiałem mieć ok 2tys obrotów i prędkość ok 90km/h (czyli było 80km/h)
    Teraz wygląda to inaczej, bo przy rzeczywistej 80km/h mam 1,7tys
    obrotów. Potem wystarczy to utrzymać, żeby nie redukował i nie deptać co
    chwilę. W jeździe miejskiej raczej nieosiągalne ale ja robię co 2 dni
    trasę 100km w jedną stronę i z powrotem 100km. Spalanie spadło o
    1l/100km, co przy tysiącu km robi różnicę.

    Po prostu, trzeba nauczyć się jeździć :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>