-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Tmek" <T...@d...ek>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczno praktyczne o ssaniu
Date: Tue, 11 Feb 2014 21:09:22 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 26
Message-ID: <lde04t$d2k$1@speranza.aioe.org>
References: <lddebr$ocg$1@speranza.aioe.org>
<52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 5d0372XC99F6xDIIQUnDvw.user.speranza.aioe.org
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523527
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:52fa60db$0$2228$65785112@news.neostrada.pl...
> > Ciekaw jestem co wieksze grono o tym sadzi.
> Prehistoria - moim zdaniem. W gaźnikowych samochodach, ssanie realizowano
> ( w więkoszości przypadków) dodatkową przepustnicą nad gaźnikiem.
> Działanie można sobie tłumaczyć na wiele sposobów. Jednak najogólniej -
> przymyka powietrze, więc daje bogatszą mieszankę. W tych czasach gaz LPG
> był podawany poprzez specjalnie wykonaną imitacje grźnika w postaci płytki
> z otworem która miała być zwężką ventuiego. Przy odrobinie kombinacji
> można było pomieszać opary benzyny z gazem. Neistety trudno było nad tym
> panować. Gaz parujując odbierał duże ilości ciepła. W czasie pracy silnika
> to ciepło było pobierane z układu chłodzenia. Podczas startu - nie było go
> wystarczająco dużo. czyli poniżej pewnej temperatury, stare gaźnikowce
> odpalały czasami chętniej na gazie niż na benzynie, ale na gazie
> momentalnie zdychały. (o czym wspominał kolega).
> Nie wiem do czego zmierzasz. jakieś modyfikacje rozruchowe chcesz
> wymyślać? nie warta skórka wyprawki....
Nie chodzilo o modyfikacje, ani o sposoby realizowania ssania, ani o
przymarazajcy parownik tylko o kwestie czy przy zimnym silniku zasialnym
gazem musi byc bogatsza mieszanka.
Tmek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 21:11 Tmek
- 11.02.14 21:13 Tmek
- 11.02.14 21:58 ToMasz
- 11.02.14 22:06 masti
- 11.02.14 23:55 yabba
- 12.02.14 09:34 N1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=