  • Data: 2012-08-14 02:36:06
    Temat: Re: Pytanie o roaming
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message
    news:k0c4ft$utb$1@node1.news.atman.pl...
    > To zależy jak długi. Każda litera to 1 bajt (oczywiście może być więcej w
    > pewnych warunkach, np. UTF8 zamiast ISO8859-2, kodowanie MIME itd.),
    > dodatkowo nagłówki. Jednak nie w tym rzecz: samo nawiązanie połączenia
    > choćby z serwerem poczty to trochę danych do wysłania/odebrania. Jak
    > zacznie ściągać się jakiś większy mail to ani się zorientujesz jak
    > wysokość rachunku skoczy do wartości 3-4 cyfrowej. Lepiej znaleźć jakieś
    > WiFi/kawiarenkę internetową.

    Dobrze piszesz. Żeby nie wiem ile ten roaming kosztował ja jakoś
    wewnętrznie mam opory aby płacić takie krocie tylko dlatego że
    wyszedłeś poza infrastrukturę sieci - i zwykle masz jeszcze kijową
    jakość bo akurat traktują Cię jak obcego i np. nie łączą - nie bo nie...

    Pieprzyć takie sprawy - w Egipcie za jakieś 20-parę złotych (40 L.E.)
    kupisz startera Vodafone i włożysz go do słuchawki i śmigasz...
    Warto poprosić kogoś lokalnego o pomoc w kupieniu (targowaniu!)
    startera i potem ustawieniu go na internet/dane a nie poł. głosowe.