eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIMRe: Pytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pytanie o program RSS na android oraz sklonowanie karty SIM
    Date: Tue, 16 Nov 2010 21:26:20 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <ibupdb$8dd$1@news.onet.pl>
    References: <4ce0ff6a$0$20993$65785112@news.neostrada.pl> <ibr6pk$vki$1@news.onet.pl>
    <ibtefs$rjk$1@inews.gazeta.pl> <ibtnmq$h4t$1@news.onet.pl>
    <ibtoqb$25u$2@inews.gazeta.pl> <ibtp6t$lr7$1@news.onet.pl>
    <ibtq4e$7e9$1@inews.gazeta.pl> <ibtqnq$rj2$1@news.onet.pl>
    <ibtrr3$ctk$1@inews.gazeta.pl> <ibttm2$590$1@news.onet.pl>
    <ibtu05$hjr$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: triskel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1289939179 8621 212.180.164.12 (16 Nov 2010 20:26:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2010 20:26:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.12)
    Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <ibtu05$hjr$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002285
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od ALEX
    z dnia: 2010-11-16 13:38:
    > W dniu Wt 16 11 2010 13:33, Paweł Gąska pisze:
    >
    >>> Nie. Znam ludzi którzy mają służbowe telefony, po 500 aktywacji.
    >>> I z takimi klientami każdy op się liczy.
    >> g.... prawda, ERA ma takich w d....
    >>
    > A niby dlaczego?
    bo mieliśmy grubo ponad 200 kart (fakt nie 500, ale bliżej 300 i na ten
    rok zapotrzebowanie na kolejny 1.000 o czym zostali poinformowani) i po
    zapytaniu wszystkich firm o jakąś specjalną ofertę, każda inna firma
    zaproponowała coś ekstra (zresztą skorzystaliśmy, 20kPLN rocznie do
    przodu tylko na tych kartach co już były), a ERA dała gorszą ofertę
    (mając już klienta!) niż mielibyśmy startując do nich od zera

    to był grudzień i dowiedzieliśmy się potem, że nie mogli dać lepszej, bo
    i tak nie mieliby zrobionego "targetu", więc im się nie opłacało dawać
    jakichś rabatów <rotfl>

    o traktowaniu takiego klienta przez BOA jak natręta nie wspomnę i
    jeszcze nie wspomnę o oszustwach...eee...błędach ;] w systemie rozliczeń
    czego wyjaśnianie trwało miesiącami i to my musieliśmy udowodnić, że nie
    jesteśmy garbaci, i jeszcze nie wspomnę ;) o "wmuszanych" usługach i
    jeszcze o odpowiadaniu na reklamacje po 3-4 miesiącach (do tej pory wisi
    kilka jeszcze, a już nas tam nie ma), zapomniałbym "nie wspomnieć" o
    "samowyłączających" się usługach, które włączały się po rozmowie z
    konsultantem za 2.44 PLN, bo BOA olewała sprawę, a po fakcie odpowiadali
    cyt. "Uprzejmie informuję, że usługa ... działa obecnie na wszystkich
    numerach z listy"... no jasne, że działa, po przedyktowaniu listy
    numerów, PINów, PUKów, numerów buta i nazwiska panieńskiego matki,
    konsultant to robił od ręki (za 2.44PLN)

    ogólnie: gówniana firma, nie dbająca o klienta

    --
    Pozdrawiam
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: