  • 1. Data: 2010-02-28 10:40:45
    Temat: Pytanie o palmtopy HTC
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam

    Używam dość leciwego już HTC TYTN II. Myślę o innym HTC, ale jest tyle
    różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    najnowszy technologicznie? Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    Dzięki

  • 2. Data: 2010-02-28 10:44:06
    Temat: Re: Pytanie o palmtopy HTC
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 11:40:45 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > Używam dość leciwego już HTC TYTN II. Myślę o innym HTC, ale jest tyle
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie? Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    HD2
    Przewija się palcem w każdym, nawet najstarszym.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-02-28 11:17:41
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Kenjiro pisze:
> [...]
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie? Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    http://pdadb.net/index.php?m=pdacomparer sam możesz sobie porównać jakie
    maja bebechy do tego kiedy zostały wypuszczone na rynek

    orcio

  • 4. Data: 2010-02-28 12:31:41
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Kenjiro <k...@s...pl> Odpowiedz na

    > Witam

    HTC nie robi palmtopów, a PDA z WM lub androidem.
    Palmtopy robi Palm, bo to urządzenia oparte o Palm OS(lub WebOS).

    > Używam dość leciwego już HTC TYTN II. Myślę o innym HTC, ale jest tyle
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie?

    Diamond II o THD to praktycznie to samo, róznią się tylko rozmiarem ekranu.
    Najnowszy technologicznie jest THD2.

    > Czy w tych nowych HTC ekran przewija się
    > palcem?

    W każdym.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 5. Data: 2010-02-28 12:37:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 12:31:41 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > HTC nie robi palmtopów, a PDA z WM lub androidem.
    > Palmtopy robi Palm, bo to urządzenia oparte o Palm OS(lub WebOS).

    ROTFL!!!!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Palm-size_PC

    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 6. Data: 2010-02-28 12:43:00
    Od: buraxta <b...@g...com>

    On 2010-02-28 11:40, Kenjiro wrote:
> [...]

    HD2
    Przewija się palcem w każdym, nawet najstarszym.

    :)

    --
    |=> GG: 421503
    |=> b...@g...com

  • 7. Data: 2010-02-28 12:43:32
    Od: buraxta <b...@g...com>

  • 8. Data: 2010-02-28 13:49:57
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-28 13:37, Waldek Godel pisze:

    > ROTFL!!!!
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Palm-size_PC

    Nie wspominając już o tym, że "palmtop" to nazwa zwyczajowa, ukuta od
    angielskiego "palm" (dłoń) i "top" (góra, wierzch) przez analogię do
    laptop (czyli komputer, który można trzymać na kolanach) albo desktop
    (komputer leżący na biurku). Palmtop to komputer mieszczący się na
    dłoni. Dziwne, że niektórzy mają takie problemy ze zrozumieniem tego. :)

    Problem zaczyna się dopiero przy wersji skróconej: "palm". Ten termin
    jest już trochę bardziej niejednoznaczny. Może to być zwykły skrót (jak
    "lap" albo "lapek"). Jednocześnie jest to nazwa niemalże legendarnej
    firmy produkującej PDA, tak więc możemy mieć do czynienia z
    rozciągnięciem nazwy na całą kategorię urządzeń (tak samo jak z
    adidasami czy rowerami).

    Dopiero gdyby pisać np. o iPAQ "Palm" (od dużej litery) - wtedy mamy do
    czynienia z rażącym błędem. ;)

  • 9. Data: 2010-02-28 13:58:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 14:49:57 +0100, Atlantis napisał(a):

> [...]
    > (komputer leżący na biurku). Palmtop to komputer mieszczący się na
    > dłoni. Dziwne, że niektórzy mają takie problemy ze zrozumieniem tego. :)

    To się zaczęło od tego, że pomijając Newtona (który specjalnie mały to nie
    był) były dwa typy urządzeń przenośnych - handheldy:
    http://www.lowlevel.cz/log/images/j720_front_s.jpg
    i właśnie palmtopy, Microsoft rozróżniał je opisując H/PC i P/PC
    http://cvs.egoism.jp/dezimonoroom/img/genio.jpg

> [...]
    > adidasami czy rowerami).
    >
    > Dopiero gdyby pisać np. o iPAQ "Palm" (od dużej litery) - wtedy mamy do

    Proste - z dużej litery piszemy nazwy własne - Palm to palmtop firmy Palm
    Inc, palm to dowolny palmtop, skrócona nazwa palmtop.

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-02-28 17:23:30
    Od: Ra <a...@a...com>

    Kenjiro pisze:
> [...]
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie? Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    ja czekam na desire chyba że będzie nieporęczny to może legend