  • 11. Data: 2010-02-28 18:24:32
    Temat: Re: Pytanie o palmtopy HTC
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na
    news:vsvqawfumfmw$.dlg@lepper.institute.com:

    > ROTFL!!!!
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Palm-size_PC

    Wikipedia, phi.
    To wszystko to jest PDA. I PDA dzielą się na PocketPC czyli Windowsy, i
    Palmytopy, czyli urządzenia na PalmOS. Teraz doszły PDA na iphoneos i
    androidzie.
    W swoim czasie Palm zdominował praktycznie rynek stąd potoczna nazwa palmtop
    na każde PDA.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 12. Data: 2010-02-28 18:45:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 18:24:32 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > W swoim czasie Palm zdominował praktycznie rynek stąd potoczna nazwa palmtop
    > na każde PDA.

    Nazwa Palm pochodzi od palmtop a nie na odwrót.

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 13. Data: 2010-02-28 20:00:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Kenjiro pisze:
    > Witam
    >
    > Używam dość leciwego już HTC TYTN II. Myślę o innym HTC, ale jest tyle
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie? Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    Zaraz sie dowiesz o tym iz palmtop to nie PDA i inne dysputy Godeli i
    innych troli.

    Nastepca TyTN II jest HTC Touch Pro i HTC Touch Pro II.
    Najmocniejszy bo nie najnowszy na dzis jest HTC Touch HD2 i jest to
    jedyny telefon z Windows Mobile z ekranem pojemnosciowym.

  • 14. Data: 2010-02-28 20:05:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > To się zaczęło od tego, że pomijając Newtona (który specjalnie mały to nie
    > był) były dwa typy urządzeń przenośnych - handheldy:
    > http://www.lowlevel.cz/log/images/j720_front_s.jpg
    > i właśnie palmtopy, Microsoft rozróżniał je opisując H/PC i P/PC
    > http://cvs.egoism.jp/dezimonoroom/img/genio.jpg

    Waldus ektrapoluje cos niszowego z windowsem na reszte swiata.
    Nazewnictwo Microsoftu nikogo nie interesuje bo jak zwykle sami sie
    zgubili w swej glupocie. Obecnie to i tak sa "Phone"

    PDA to czasy "przed telefonowe" przy czym o ile te oparte na Palm OS
    zwyczajowo nazywamy palmtopami (byly zdecydowanie mniejsze od
    Microsoftowych cegieł zwanych zwyczajowo PDA a nieco pozniej Pocket PC).

    Po wprowadzeniu modułow telefonicznych nazwa PDA zostala glownie z tego
    powodu iz telefon byl doklejony na sile do zwyklego PDA. Microsoft
    kiedys wylansowal nazwe smartphone do nazywania tak telefonów z Windows
    Mobile bez dotyku. Ale jak zwykle swiat "olal wersje Microsoft"

    Obecnie obowiazujaca nazwa to smartphone. A nazwe PDA zostawia sie do
    urzadzen bez modulu telefonicznego.

  • 15. Data: 2010-02-28 22:52:05
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 11:40:45 +0100, Kenjiro wrote:
    > Używam dość leciwego już HTC TYTN II. Myślę o innym HTC, ale jest tyle
    > różnych modeli, Touch Diamond II, Touch HD itd... Który z HTC jest
    > najnowszy technologicznie?

    Warto pamietac, ze rowniez Google Nexus One www.google.com/phone jest
    produkowany przez HTC.
    Motorola planuje atak na rynek smartphone'ow.
    http://asia.cnet.com/reviews/mobilephones/0,39050603
    ,62060661,00.htm

    > Czy w tych nowych HTC ekran przewija się palcem?

    Masz na mysli ekran pojemnosciowy?
    www.elektronikab2b.pl/biznes/2006-interfejs-uzytkown
    ika-z-wykorzystaniem-czujnika-pojemnosciowego
    ?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2010-03-01 07:14:14
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>

    > Nazwa Palm pochodzi od palmtop a nie na odwrót.

    A były wtedy palmtopy ?

  • 17. Data: 2010-03-01 08:19:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 08:14:14 +0100, news.icm.edu.pl napisał(a):

    > A były wtedy palmtopy ?

    tak jak pisałem - częściej używano "palm-size-PC"

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-03-01 10:34:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    Poczytaj archiwum tutaj
    http://pdaclub.pl/forum/zakupy/
    Marx

  • 19. Data: 2010-03-01 12:07:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > tak jak pisałem - częściej używano "palm-size-PC"

    Udowodnij iz slowo palmtop jest starsze od urzadzenia
    USR Robotics o nazwie Palm Pilot. Oczywiscie nie jest ale godel wie lepiej

  • 20. Data: 2010-03-01 12:15:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > tak jak pisałem - częściej używano "palm-size-PC"

    Buhahha sugerujesz ze palm-size-pc jest starsze od Palm Pilota.
    Uprzejmie informuje iz "palm-size-pc" jest pochodna sugerujaca "peceta
    wielkosci palm pilota" co oczywiscie bylo bzdura gdyz Windows CE nigdy
    nie mial nic wspolnego z pecetem.

    Niedlugo dowiemy sie ze Microsoft sprowadzil miliony lat temu Windozaury