  • 1. Data: 2010-07-26 14:29:24
    Temat: Pytanie o pakiet internetowy w Play?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam w Play abonament firmowy i wykupiony
    pakiet 25MB: http://dlafirm.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiety-inter
    netowe-w-play-dla-firm/index.html
    za 5 zł/m-c (brutto). Sprawdzam teraz ilość MB jakie zostały na moim
    koncie przez Play24 i przez *111# ->1->4->1 i tu i w sieci widzę, ze
    mam jeszcze 245 MB. Skąd to się wzięło skoro
    mam (już od wielu miesięcy) pakiet 25MB a nie 250MB?

  • 2. Data: 2010-07-26 15:16:17
    Temat: Re: Pytanie o pakiet internetowy w Play?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Irk" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    >mam jeszcze 245 MB. Skąd to się wzięło skoro
    >mam (już od wielu miesięcy) pakiet 25MB a nie 250MB?

    Moze niewykorzystane megabajty sie kumuluja?
    Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna
    aktywacja o miesiac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-07-26 15:23:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:

    > Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna
    > aktywacja o miesiac.

    Dziś od rana próbuję i... nie da się :)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-07-26 15:33:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dziś od rana próbuję i... nie da się :)

    Co sie konkretnie nie da i jakie objawy?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-07-26 15:37:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Co sie konkretnie nie da i jakie objawy?

    Zakupić nowego pakietu w ostatnim dniu obowiązywania starego

    "Nie możesz ponownie aktywować usługi - wyczerpałeś jej limit aktywacji"

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-07-26 15:44:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zakupić nowego pakietu w ostatnim dniu obowiązywania starego
    >
    > "Nie możesz ponownie aktywować usługi - wyczerpałeś jej limit aktywacji"

    A to kuzwa cwaniaki....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-07-26 16:02:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A to kuzwa cwaniaki....

    W internecie widzę, że mając - na przykład - pakiet 100mb, mogę
    zamówić 500mb i 1gb, więc pewnie jak komuś zależy na kumulacji, to musi
    zamawiać co miesiąc różne pakiety.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-07-26 18:51:56
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 26 Lip, 17:16, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Moze niewykorzystane megabajty sie kumuluja?
    > Tak, jak w prepaidzie sie beda kumulowac w sytuacji przedluzania ich kolejna

    Nigdy wcześniej nic co zostawało (a zostawało zawsze) nie kumulowało
    się.
    Aktywowałem ten pakiet raz przed kilkoma miesiącami i nigdy już z tym
    nic więcej nie robiłem. Pakiet odnawia się sam z początkiem okresu
    abonamentowego.
    Zawsze też sprawdzam ile jeszcze zostało mi MB do końca okesu
    abonamentu (bo
    mam w telefonie ustawione cykliczne sprawdzanie poczty i nie chcę
    zaszaleć - mam się zmieścić
    w pakiecie) i jeszcze kilka dni temu było po ludzku czyli poniżej 25
    MB (wykupionego pakietu)
    a tu nagle taka niespodzianka...245MB...??