eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru) › Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)
  • Data: 2010-06-15 10:13:47
    Temat: Re: Pytanie o monitor LCD z tunerem TV (nie o poradę dot. wyboru)
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 11:19, Kenjiro <k...@s...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Już chyba ze 3 razy kupowałem tunery TV do kompa (2x wewn i 1x zewn),
    > ale zawsze miałem tak, że na niektórych programach jakość obrazu była do
    > kitu, śnieżyło itd. Teraz chcę kupić monitor z tunerem TV i zastanawiam
    > się, czy te tunery bardziej przypominają już te montowane w normalnych
    > telewizorach LCD czy znów mogę mieć takie problemy z obrazem?

    Jak jakosc sygnalu do dupy to obraz dobry nie bedzie, choc lepszy
    efekt uzyskasz tunerem w kompie bo mozna ten obraz jakis dobrym softem
    (kiedy to byl descaler) poprawic (odszumic itd).
    W jednej kablowce rozne programy moga byc roznej jakosci, to ze np.
    tvn24 jest krystalicznie czysty, nie znaczy ze kazda stacja taka
    bedzie.

    Daniel