  • 1. Data: 2012-07-25 10:23:58
    Temat: Pytanie o htaccess
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Jak zrobić bezwarunkowe przekierowanie 301? Chodzi o skierowanie ruchu z
    domeny na domenę. W tej chwili jako obejście wykorzystuję mod_rewrite z
    warunkiem, który zawsze będzie spełniony.

  • 2. Data: 2012-07-25 22:25:19
    Temat: Re: Pytanie o htaccess
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > domeny na domenę. W tej chwili jako obejście wykorzystuję mod_rewrite z
    > warunkiem, który zawsze będzie spełniony.

    No i dobrze!

  • 3. Data: 2012-07-25 22:33:47
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 22:25:19 +0200, Mr Misio napisał(a):

    > No i dobrze!

    Jeśli optymalniej nie można, to trudno :-)

  • 4. Data: 2012-07-25 22:47:08
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Jeśli optymalniej nie można, to trudno :-)

    Niespecjalnie, bo mozesz przepiac domene na nowy serwer jako alias
    (domena dodatkowa) ale wtedy tam htaccess musi pilnowac seo-poprawnosci...

  • 5. Data: 2012-07-25 23:11:31
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 22:47:08 +0200, Mr Misio napisał(a):

    > Niespecjalnie, bo mozesz przepiac domene na nowy serwer jako alias
    > (domena dodatkowa) ale wtedy tam htaccess musi pilnowac seo-poprawnosci...

    Właśnie chodziło mi o "przelanie" seo-gratyfikacji na nową domenę więc
    chciałbym ją jako taką przekierować na nową za pomocą 301, jak bozia
    przykazała. Dlatego nie chcę stosować "aliasów" o jakich piszesz.

    BTW - napisałem dziś innego posta "zmiana domeny". Może będziesz się
    orientował jak to działa w praktyce? Niepokoi mnie magiczna fraza "180 dni"
    w komunikaciue jaki otrzymuję od Googli.