  • 1. Data: 2011-02-13 09:26:04
    Temat: Pytanie o badanie techniczne
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam Was,

    mam takie pytanie. Przerejestrowałem ostatnio zakupiony samochód,
    dostałem w wydziale komunikacji tymczasowy dowód rejestracyjny.
    Właściwy mam odebrać za 2 tygodnie.
    Problem w tym, że wcześniej jak za te 2 tygodnie kończy się termin
    badania technicznego auta. Co w takiej sytuacji zrobić? Przecież na tym
    tymczasowym nie ma nawet miejsca na wbicie pieczątki.

    Dzięki!

  • 2. Data: 2011-02-13 09:40:51
    Temat: Re: Pytanie o badanie techniczne
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 09:26:04 +0100, użytkowmik Kenjiro napisał(a):

> [...]
    > badania technicznego auta. Co w takiej sytuacji zrobić? Przecież na tym
    > tymczasowym nie ma nawet miejsca na wbicie pieczątki.

    Stacja zrobi przegląd i wystawi zaświadczenie że jest ok, tak jak przy
    przeglądzie związanym z zatrzymaniem DR. Z tym papierem udasz się do urzędu
    i po kłopocie. Mogłeś też zrobić przegląd przed przerejestowaniem.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 3. Data: 2011-02-13 12:23:38
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 09:26:04 +0100, Kenjiro napisał(a):

    > mam takie pytanie. Przerejestrowałem ostatnio zakupiony samochód,

    Nie mów, że kupiłeś w końcu tą Alfę...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2011-02-13 15:01:22
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > Nie mów, że kupiłeś w końcu tą Alfę...

    No kupiłem :P
    I przepraszam wszystkich, których męczyłem związanymi z tym tematami.

  • 5. Data: 2011-02-13 17:25:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kenjiro" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No kupiłem :P
    > I przepraszam wszystkich, których męczyłem związanymi z tym tematami.

    Nie przepraszaj, tylko dawaj fotkię!

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 6. Data: 2011-02-13 21:12:05
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > Nie przepraszaj, tylko dawaj fotkię!

    A proszę:

    http://www.adristan.user.icpnet.pl/alfa/

  • 7. Data: 2011-02-13 23:03:46
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-13 21:12, Kenjiro pisze:

    > A proszę:
    >
    > http://www.adristan.user.icpnet.pl/alfa/
    Ładna...
    Wytłumacz słodką tajemnicę:
    Po co zasłaniać tablicę, jak numer można bez problemu przeczytać na szybie?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 8. Data: 2011-02-14 01:36:27
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Po co zasłaniać tablicę, jak numer można bez problemu przeczytać na
    > szybie?

    rozwine pytanie: po co w ogole cos zaslaniac ?

  • 9. Data: 2011-02-14 11:40:11
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    > rozwine pytanie: po co w ogole cos zaslaniac ?

    Fakt. Wszyscy w ogłoszeniach zasłaniają, więc uznałem, że pewnie warto:)
    A swoją drogą, dlaczego ludzie to robią?

  • 10. Data: 2011-02-14 12:26:06
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-02-14 11:40, Kenjiro pisze:

    > Fakt. Wszyscy w ogłoszeniach zasłaniają, więc uznałem, że pewnie warto:)
    > A swoją drogą, dlaczego ludzie to robią?

    Nie wiem ale jak ja sprzedawałem też zasłoniłem... ;)
    A jaki silnik? Bo 1.9 jtd to jest kilka... i rok jaki rok? ;)

    PS. Jak żona wsiadła w ASO do alfy 159 to po raz pierwszy faktycznie
    widziałem jak jest zainteresowana motoryzacja :)

    Pozdrawiam
    Rafał