    From: "Tomek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o Nikon D3100
    Date: Fri, 4 May 2012 19:56:58 +0200

    Użytkownik "Rafał" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jo0c3g$387$1@bmj-lx1.bmj.net.pl...
    > Też stałem przed tym wyborem i to tuż po wejściu D3100 do sprzedaży (czyli
    > był drogi) i zdecydowałem się na 3100 (zamiast na 3000). Bezpośrednio
    > jednak nie miałem możliwości porównania ich. Jednak po 1,5 rocznym
    > użytkowaniu tego aparatu mogę potwierdzić w zupełności pozytywne opinie na
    > jego temat na internecie (zwłaszcza w zestawie z obiektywem 18-105).
    > Najczęściej robię zdjęcia od razu w JPG i jesli są poprawnie naświetlone
    > to pięknie wychodzą po naświetleniu (odbitki) nawet z czułości 3200. Maks.
    > odbitki wykonuję 13x18.

> [...]

    BARDZO dziękuję za te informacje.
    Logicznie rozumując aparat któy ma szybko wykonywać zdjęcia
    (i szybko je zapisywać) z konieczności musi mieć uproszczone
    oprogramowanie do wywołania zdjęcia w jpg. Więc automatycznie
    są i straty po całości, gdyż trudno porównać złozoności oprogramowania
    aparatu z oprogramowaniem na PC.
    Myślałem jednak że takie oprogamowanie jest razem z aparatem
    a nie do dodatkowego kupienia.
    A jak porównujesz D3100 do EOS350??
    Tomek.