  • Data: 2009-08-13 14:54:15
    Temat: Re: Pytanie na temat netbooka...
    Od: dziobu <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8/13/2009 4:19 PM, Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz napisał:

    > http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en&option=c
    om_frontpage&Itemid=1
    > Proste rozwiązanie jednego z problemów. Poza tym IMHO praca na
    > netbooku z udziałami sieciowymi to w sumie mało wygodna. Siła tego
    > komputera jest w mobilności a nie w pracy w środowisku korporacyjnym -
    > bo do tego sprowadza sie taka praca z udziałami o której pisałeś. A co
    > do zarządzania zabezpieczenimai to tez nie za bardzo to widzę bo
    > netbook jest dedykowany raczej pojedynczemu uzytkownikowi. Wychodzi że
    > na siłę chcesz używać takiego komputera w zadaniach do których raczej
    > nie jest dedykowany. ;-)

    Tak z czystej ciekawości - kto powiedział że netbook jest dedykowany dla
    1 osoby? Marketingowcy?

    Skoro da sie go używać w sieci, da sie go dzielić pomiędzy kilka osób i
    robić na nim rózne inne rzeczy które zapewne są niezgodne z ideą
    "netbooka" (pracowałem na nim awaryjnie przez 2 tygodnie - Delphi,
    Corel, Photoshop Elements, Office + zewnętrzny monitor) to czemu miałbym
    tego nie robić? ;p Nie był to szczyt komfortu ale też najgorzej nie
    było. Kiedyś pracowałem awaryjnie w podobnym zestawie oprogramowania na
    celeronie 650MHz i to była tragedia.

    Może i jest to używanie komputera "na siłe", ale w podobnej cenie
    (~900zł) nie znajde chyba nic lepszego pod względem mobilności (i prosze
    bez pięcioletnich mobilnych poleasingowych gratów z ekranami wiekszymi
    niz 9"). A da sie go skonfigurować tak żeby działał naprawde sprawnie i
    to na nienajszybszej karcie CF i dodatkowej SD.

    dziobu
    xyzyk.pl