  • Data: 2009-08-14 11:01:49
    Temat: Re: Pytanie na temat netbooka...
    Od: dziobu <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8/14/2009 12:19 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > W zasadzie to komputer *osobisty* jako taki jest przeznaczo-
    > ny dla jednej osoby. A komputery przenośne - ze *szczególnym*
    > uwzględnieniem netbooków - jak najbardziej.

    To po co jest nazwa użytkownika i hasło, skoro z założenia na komputerze
    pracuje tylko 1 osoba?
    Świat sie pomylił?

    > Ale *po co*, skoro każdy może mieć swoją maszynkę, nie musieć
    > się nią dzielić i nie musieć paranoicznie zabezpieczać swoich
    > danych na wypadek, gdyby inny użytkownik tego samego komputera
    > chciał pogrzebać i popatrzeć "co też ten dziobu tu sobie
    > zapisał"?

    Wyśle Ci numer konta a Ty mi przelejesz kase żebym każdemu tu mógł kupić
    komputer. Wtedy kazdy będzie miał swój i bedzie zgodnie z Twoimi
    założeniami ;)

    > Współczuję ;)

    > I tu mnie dziwi różnica, o której mówisz, bo Atomy montowane
    > w netbookach mają wydajność porównywalną z tymże Celeronem
    > 650 MHz. Może *nieco* większą.

    Może mała ilustracja:
    mój laptop (C2D 2,4GHz):
    - otwarcie rawa w PSE: 1-2s
    - pełny build średniego projektu w D: ~4-5s

    atom na karcie CF:
    - 16s
    - ~20s

    staroć na C650:
    - ~30s
    - ~50-60s

    (...)

    > A cena nie może być podstawowym kryterium doboru sprzętu.

    Mam, uzywam niezgodnie z przeznaczeniem, działa. W czym Ci to przeszkadza?

    dziobu
    xyzyk.pl