eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[TECH] Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa. › Re: Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: Eskimos <e...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pytanie dotyczące Bandita 600N 99' ciężko odpala i przerywa.
    Date: Wed, 25 Mar 2009 15:32:36 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 29
    Message-ID: <6...@4...com>
    References: <gqba86$8d1$1@news3.onet> <t...@4...com>
    <2...@4...com> <gqcpt4$ksm$1@news3.onet>
    <gqcq88$6eb$1@news.wp.pl>
    <0...@o...googlegroups.com>
    <gqd00s$7dn$1@news3.onet>
    Reply-To: eskimoss@, <spamfe>poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: d45-241.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1237991556 23768 77.65.45.241 (25 Mar 2009 14:32:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Mar 2009 14:32:36 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1118
    X-Antivirus: avast! (VPS 090324-0, 2009-03-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591090
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 25 Mar 2009 11:11:40 +0100, Michaczu <m...@t...pl> wrote:

    > myslelismy juz o przepustnicach.. sa delikatnie wytarte...
    >bo jeden gaznik otworzylismy od góry..ale nie jest to jakos tragiczne..
    >Poza tym przeciez nad przepustnica jest gumowa membrana..

    Halohalo, ale to nie te przepustnice ;) One nie muszą być
    superszczelne i, z racji swojej konstrukcji, nie są. A slady wytarcia
    w miejscu styku z prowadnicą są normalne.

    Wycierają się osie przepustnic obrotowych. Ale nie przy 45kkm.

    Wyjmij gaźniki i obejrzyj iglice w miejscu styku z rozpylaczami.
    Wyczyść, ustaw poziomy, sprawdź szczelnośc tłoczków ssania, zaworków
    iglicowych, sprawdź czy kapturki na króćcach do wakuometrów sa
    szczelne i musi grać. W gaźnikach naprawde nie ma filozofii.

    Ale najpierw wymień swiece!

    A co do pilotów, to zostaw te 3 obroty, czy ile tam masz, odpal i
    wkręcaj pierwszego z brzegu, aż dany gar zgaśnie. Odkręć minimalnie,
    zeby z powrotem załapał i od tegu punktu jeszcze - 0,5 obrotu i będzie
    OK.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: