    Subject: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Thu, 23 Nov 2017 13:42:14 +0100

    W dniu 2017-11-23 o 13:14, Kris pisze:

    > Na razie miła Pani ze "wsparcia technicznego" odpisała mi że "uszkodzenie z winy
    użytkownika spowodowane otwieraniem klapy laptopa jedną ręka"

    Mocne! I że niby od tego mocowanie zawiasu pęka?

    > Czyli wynika z tego ze powinno się klapę laptopa podnosić obiema rękoma. Dało by
    tak rade gdyby zamiast nóżek laptop miał przyssawki czy był jakoś inaczej do stołu
    przyklejony;)
    > Zapytałem który punkt instrukcji obsługi mówi o tym że klape należny podnosić dwoma
    rękoma. Odpowiedzi nie dostałem póki co.

    Odnośnie Twojego problemu - kiedyś, bardzo dawno temu, kiedy Hyundai
    produkował laptopy, jedna z nowych konstrukcji po kilku miesiącach
    używania miała właśnie taki problem - pękały obudowy przy mocowaniu
    zawiasów. Na szczęście firma była na tyle poważna, że bezpłatnie
    wymieniała te obudowy (no - na koszt serwisu który to robił w ramach
    standardowej umowy).
    Oczywiście było mocno nieprzyjemnie przy pierwszych klientach, którzy
    mieli problem, a sygnału od producenta nie było. Potem to już nawet nikt
    nie pytał tylko była od razu wymiana.

    Pozdrawiam

    DD