eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Data: 2016-08-20 09:15:04
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 03:13:13 UTC+2 użytkownik Mario napisał:
    > W dniu 18.08.2016 o 20:11, J.F. pisze:
    > > Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:21:03 +0200, Mario napisał(a):
    > >> W dniu 18.08.2016 o 19:14, bat pisze:
    > >>> Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    > >>> do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    > >>> nie można.
    > >>
    > >> Ale wcześniej korzystał pewnie z gwarancji, więc rękojmia już nie działa.
    > >
    > > O ile pamietam, to nie ma tak - nadal dziala.
    >
    > Bo ingerencji serwisu nie realizującego zadania zleconego przez
    > sprzedawcę ma dalej działać rękojmia tego sprzedawcy?
    Tak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: