eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
    mber.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: bat <b...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Date: Sat, 20 Aug 2016 04:00:07 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 30
    Message-ID: <np8dj7$iv5$1@gioia.aioe.org>
    References: <b...@g...com>
    <57b41009$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <np25bh$dpt$1@news.chmurka.net>
    <57b4af76$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <57b4c16b$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <57b4c8f4$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <np3p8m$r4$1@news.chmurka.net> <np4ptk$18j0$1@gioia.aioe.org>
    <np4tfg$e1f$1@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <np74k8$laq$1@gioia.aioe.org> <np7enm$d1r$1@news.chmurka.net>
    <np7ib0$1eht$1@gioia.aioe.org> <np8ama$9g3$2@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: KFUq32YvQkGmgnzqkM87fQ.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704465
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20.08.2016 03:10, Mario wrote:
    > W dniu 19.08.2016 o 20:14, bat pisze:
    >> Czyli nie umiałeś programować i sprzedawałeś produkt z góry skazany na
    >> takie problemy.
    >
    > Odnoszę wrażenie że jesteś idiotą. Takie sytuacje dotyczą masy sprzętu
    > dostarczanego przez nawet bardzo profesjonalne firmy.

    I z tego powodu kupuje się na Ebayu, Allegro czy Amazonie zamiast w
    sklepach internetowych poszczególnych sprzedawców. Jak będzie dużo
    negatywów to sprzedawcę zbanują albo wstrzymają wypłatę.
    Zablokowanie PayPala zaboli.

    Kris właśnie popełnił błąd z tabletem zamiast go odesłać za
    potwierdzeniem i list za potwierdzeniem i że rezygnuje z gwarancji to
    wpadł w pułapkę proceduralną.

    To sprzedawca odpowiada za sprzedany towar. Jak nie może naprawić to
    niech odda kasę z własnej kieszeni i niech zerwie umowę z dostawcą.
    Właśnie po to Unia wprowadziła takie prawo żeby sprzedawcy nie mogli
    wykręcać się od odpowiedzialności za sprzedany produkt.
    Jak coś sprzedają to muszą ręczyć finansowo za to co sprzedają.

    Np support po zakończeniu produkcji musi trwać czasem i 10 lat. Przez
    tyle czasu mają być dostępne części zamienne - czytaj oprogramowanie
    pasujące do realiów, bez dodatkowych funkcji ale jako część zapasowa w
    pędzącym świecie postępu technicznego.

    Nie można się schować i nie odpisywać na maile ani nie odbierać telefonu
    jeżeli klient dzwoni po części zamienne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: