  • Data: 2016-08-20 03:47:48
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.08.2016 03:08, Mario wrote:
    > W dniu 19.08.2016 o 18:03, bat pisze:

    > No ale właśnie zrobił w 1994 roku i działało przez W95 i W98. Po jakimś
    > czasie zrobił poprawkę na XP. Miał dalej robić poprawki na W7, W8 i W10?

    Dokładnie tak było. I chodziło o to, że ta poprawka trwała lata zamiast
    tydzień czy dwa przez co programatory sprzedawał pod system operacyjny,
    którego już nie używano.
    Świat szedł do przodu, a przestali odpowiadać zamiast zrobić szybko
    poprawkę.
    Widocznie w końcu ciśnienie zmusiło do zrobienia poprawki ale wielu
    musiało kupić coś innego, bo nie można było używać programatora na tym
    samym komputerze co kompilowało się swoje. Dzwpniłem tam kilka razy,
    pisałem i zbywali.
    Oczywiście, soft zrobili ale długi czas bez supportu nie wchodził w grę.
    Ja się czułem normalnie oszukany, że rodak, młoda firma tak sobie
    pogrywała już w latach 90-tych. W między czasie były błędy w sofcie, też
    niezbyt często naprawiane.

    I to nie chodzi o sprzęt jako taki ale postawę wobec klienów, zbywanie,
    nieodpowiadanie. Dokładnie taka postawa jakiej nie jeden doświadcza
    kupując coś na Allegro od niektórych.
    Tylko człowiek ma 20 lat doświadczenia i jak brak odpowiedzi, zbywanie,
    przeciąganie to zwrot i już.

    Tak było.