  • Data: 2021-03-28 11:59:05
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemniej jednak jeżeli uda Ci się odpalić wszystko co potrzebujesz to
    > takie rozwiązanie jest znacznie lepsze niż jakiekolwiek multibooty.

    No właśnie poległem trochę.
    Zakładam, że sieć działa (podjadę po jakiś sterownik i sprawdzę, ale
    później), usb chyba tak jak piszesz, znaczy myszka tak, CD/DVD też, ale
    jako pamięć już nie. Jeżeli zadziała z programatorem, spoko, jeżeli nie,
    to technologia do d.. dla mnie i pozostanie multiboot z którym nie mam
    żadnych problemów - znaczy z samym multiboot, bo z instalacją W10 mam
    zagwozdkę.

    Na ten moment utknąłem na 2 rzeczach. Skoro z XP sobie nie poradzę
    wydajnościowo, bo nie ma szans na sterowniki dla XP, to postanowiłem
    zainstalować W10 żeby sprawdzić jak to jest gdy wszystko współdziała ze
    sobą. W manualu ślicznie napisane jest, że nie muszę wypalać płyty, mogę
    wskazać obraz ISO. Fajnie, ale ja mam bootowalnego pena. Mam z niego
    wypalić ISO? Przecież to bez sensu. Ech, niewiedza... :( W każdym razie
    F12 na maszynie, czyli tymczasowy boot manager daje mi flopa, CD, sieć,
    nawet HDD, ale USB już nie daje.

    Miłego.
    Irek.N.