  • Data: 2021-03-28 14:57:58
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinno, jeśli nie projektowali go idioci. To nie jest w cale pewne, ale
    > większosc programatorów współczesnych działa w VirtualBoxie bez
    > zająknięcia (mówię o programatorach do CPU/Fpga).

    Dowiem się wieczorem.

    > TO NIE JEST EMULACJA.
    >
    > Upewnij się tylko że w BIOSie masz właczone funkcje wirtualizacji.

    Nie jest, ale np: grafika chodzi poklatkowo. Adam uprzedzał że tak będzie.
    W biosie wszystko włączone.

    > Możesz też pobrać ISO z Microsoftu, ale typko pod warunkiem że na ich
    > stronę wejdziesz z innego systemu niż Windows. Suprise.

    A to są już jaja. :( Nie mam innego systemu... chociaż... moja Pani ma
    maka. :) Dam radę.

    > A masz to właczone w BIOSie? Od przynajmniej 15 lat komputery bootują
    > się z USB, więc fakt że nie masz może mieć związek z:
    >
    > 1) nie włączeniem bootowania z USB
    > 2) wsadzeniem w złą dziurkę (np. niekiedy nie bootuje z USB3, ale z USB2
    > tak)
    > 3) nieprawidłowo przygotowanym USB do bootowania (stwórz go ponownie
    > narzędziem microsoftu)
    > 4) popsutym USB (niektóre mają błednie napisany firmware)

    Z tego pena już instalowałem W10, więc nie sądzę aby z nim był problem.

    Grzegorz pokazał jak przekierować USB i o dziwo zagadało, zobaczyłem
    zawartość pena (dlaczego wcześniej nie widziałem nie wiem). Tylko że to
    ustawienie nijak nie pomoże mi w wystartowaniu instalki.

    Miłego.
    Irek.N.