    Date: Sat, 27 Mar 2021 23:19:01 +0100
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.

    Ok, XP załadowany, bootuje, soft w wersji x32 z runtime-m sterownika się
    załadował, nie wiem jakim cudem (moim zdaniem nie miał prawa), wygląda
    to dobrze, ale:

    - nie potrafię przekierować USB, gość znalazł nawet USB wireless
    receiver od myszy, ale mysz nie gada, żadne pendrive zresztą też, na
    razie korzystam z udostępnionych folderów, ale to łata jest, acha działa
    tablet notka na szczęście,

    - działa sieć, ustawiłem brodge, ale nie przechwytuje IP z OS
    gospodarza, trzeba skonfigurować samemu,

    - straszliwie muli, ale może dlatego że nie mam żadnych sterowników do
    sprzętu, bo niby skąd miał bym je mieć, skoro soft od hardware dzieli
    kilkanaście lat, może macie jakieś sugestie?

    - nie wiem jak ustawić ekran, aby pracował na pełnym FHD,

    - jedna z opcji w sofcie na którym mi zależało nie daje się włączyć, nic
    istotnego, ale skoro jedna się zachowuje dziwnie, to będzie trzeba
    uważać, przynajmniej na początku, może nie być tak perfekt jak się wydawało,

    - nie potrafię wyłączyć komunikatów-chmurek, a wkurzają strasznie (nie
    znikają, trzeba gasić).

    Na dzisiaj koniec. Bardzo ciekawe doświadczenie, thx. :)

    Irek.N.