  • Data: 2012-03-05 17:10:49
    Temat: Re: Pytanie
    Od: jadryś <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-05 15:56, Chris pisze:
    > jadryś nabazgrał(a):

    > end_0
    > end_200
    > end_400
    > end_600
    > keep_left_200
    > keep_left_400
    > keep_left_600
    >
    > itp .....

    > Masz program na karcie czy w telefonie ? zresztą to nie ważne,
    > podpiąc do PC i tam powinien widzieć to jako napęd dyskowy, potem
    > trzeba znaleźć program do odzyskiwania danych z karty (naszukałem się
    > kiedyś i znalazłem bo skasowałem dane z PDA) i odzyskać.

    W telefonie. No i niestety, mimo tego że program do odzyskiwania widzi
    te pliki, i nawet przywraca, to sa one chyba puste.. Żaden odtwarzacz
    multimedialny nie widzi ich jako plików WAVE, tak samo nawigacja ich nie
    używa.
    Słuchaj, a nie byłoby dla Ciebie jakimś kłopotem gdybyś mi przesłał te
    pliki w załaczniku na e-maila ? Głos women pl i poi do tego by mi
    wystarczył. Gdybyś był tak uprzejmy i zechciał przesłać to podaję mój
    adres e-mail - a...@o...pl