  • Data: 2012-07-19 13:11:16
    Temat: Re: Pytania "ogolne" na interview dla programisty
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 19 Jul 2012 03:09:15 -0700, Roman W napisal:

    > Teoretycznie masz racje, ale w praktyce takiego kolesia bym zatrudnil
    > tylko na kontrakt do jakiegos scisle okreslonego zadania. Dluzsza praca w
    > firmie ktora zarabia na X wymaga jakies zainteresowania i zrozumienia X,

    Firma, w której pracuję, robi X, a ja o X nic nie wiem. Charytatywni
    czy co? A, i X się nie nauczę w ciągu miesięcy, chociaż lubię czasami
    myśleć, że ogólnie byłbym w stanie, ale musiałbym poświęcić sporo czasu.
    Na szczęscie nikt ode mnie tego nie wymaga, bo mógłbym się mocno
    rozczarować.

    Dodam, że nie jestem adminem ani nie robię tam kawy.

    Edek