  • 1. Data: 2010-07-28 11:42:28
    Temat: Puste trasy w pobliżu Wrocławia
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam!

    Poszukuję namiaru na ciekawe trasy w okolicach Wrocławia, które
    spełniają 3 kryteria: dobry asfalt, nie koniecznie szeroki oraz małe
    natężenie ruchu, dojazd max 20-30 min z centrum miasta. Takie dróżki
    mają głównie służyć relaksowi i ćwiczeniom techniki jazdy (stąd wymóg
    dobrej nawierzchni).
    Do tej pory przesiewam drogi na południe od Wrocka pomiędzy drogą nr 8
    na zachodzie i A4 na zachodzie. Aczkolwiek jest tam mieszanka
    idealnego asfaltu z nagle pojawiającym się brukiem i resztkami dziur
    (bo nawierzchnia od dawna nie istnieje :/ ).

    Pozdrawiam,
    Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS, szybsze, bo czerwone :)

  • 2. Data: 2010-07-28 12:39:53
    Temat: Re: Puste trasy w pobliżu Wrocławia
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 28 Jul 2010 04:42:28 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Rafik -
    delete1@wytnij_to.o2.pl
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > idealnego asfaltu z nagle pojawiającym się brukiem i resztkami dziur
    > (bo nawierzchnia od dawna nie istnieje :/ ).

    Zafunduj sobie jeden wjazd na tor w Poznaniu. Nauczysz sie wiecej niz
    przez miesiac smigania po drogach publicznych.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2010-07-28 12:47:20
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Zafunduj sobie jeden wjazd na tor w Poznaniu. Nauczysz sie wiecej niz
    > przez miesiac smigania po drogach publicznych.

    dla leszcza tor w poznaniu jest za szybki, niech jedzie na kartingowy w
    zielonej górze. Tam na najszybszym zakrecie przycierając podnóżkami jedzie
    sie jakies 60km/h. Jak sie człowiek wyjeba to szkody małe. Wiem, bo jebłem
    :-)

    b.

  • 4. Data: 2010-07-28 12:55:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 28 Jul 2010 14:47:20 +0200) ktos podajacy sie za Budyń
> [...]

    > sie jakies 60km/h. Jak sie człowiek wyjeba to szkody małe. Wiem, bo jebłem

    Mozliwe, ja tez jestem leszczem ale przed wypadem do Poznania zwiedzalem
    kartingowe :) A w Poznaniu zwieracze nie pozwolily mi odkrecic bardziej
    niz 2:13 :)

  • 5. Data: 2010-07-28 15:36:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    >natężenie ruchu, dojazd max 20-30 min z centrum miasta. Takie dróżki
    >mają głównie służyć relaksowi i ćwiczeniom techniki jazdy (stąd wymóg

    Lagiewniki-Strzelin - nowa droga, okolo 20 km super asfaltu, sporo zakretow,
    fajnie sie jezdzi :-)

    Dysiek

  • 6. Data: 2010-07-29 07:36:59
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 28 Lip, 17:36, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Lagiewniki-Strzelin - nowa droga, okolo 20 km super asfaltu, sporo zakretow,
    > fajnie sie jezdzi :-)

    Hej!
    I oto chodzi, dzięki!
    Nawiązując do wcześniejszych odpowiedzi. Nie chodzi tu o stricte
    szlifowanie techniki do granic wytrzymałości jeźdźca czy maszyny.
    Raczej o trasę, gdzie można jechać i nie poświęcać większości uwagi na
    obserwację dziur czy aut. To mi pozwala na lepszą koncentrację nad tym
    jak jadę.
    Na torze w Starym Kisielinie - czyli k. Zielonej Góry byłem. Dużo mi
    to dało, doszedłem do tego, że małą cegłą szlifowałem w zakrętach
    butem :D.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2010-07-29 13:44:16
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Rafik
    Dużo mi to dało, doszedłem do tego, że małą cegłą szlifowałem w zakrętach
    butem :D.

    Czyli czas zaczac nad technika pracowac...

    Tytus z fabryki

  • 8. Data: 2010-07-30 05:51:22
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    On 29 Lip, 15:44, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Czyli czas zaczac nad technika pracowac...

    Witam!
    No właśnie, pobyt na torze pozwolił mi obyć się z głębokimi
    przechyłami, zdobyć zaufanie do przyczepności opon i co nieco na temat
    doboru trajektorii pokonywania zakrętów.
    Teraz trzeba tylko ćwiczyć, ćwiczyć, nauczyć się oceniać trudność
    zakrętów itp. i dla tego poszukuję przyjemnych krętych tras.

  • 9. Data: 2010-07-30 08:48:18
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Rafik
    ***pobyt na torze pozwolił mi obyć się z głębokimi
    przechyłami, zdobyć zaufanie do przyczepności opon i co nieco na temat
    doboru trajektorii pokonywania zakrętów.

    Jesli przycierasz butki to jeszcze duzo duzo brakuje do glebokich
    przechylow...

    ***Teraz trzeba tylko ćwiczyć, ćwiczyć, nauczyć się oceniać trudność
    zakrętów itp. i dla tego poszukuję przyjemnych krętych tras.

    Na ulicy to mozna trenowac myslenie - choc jak tor daleko i tam mozna
    szkolic technike.
    Tyle ze to mocno ryzykowne.
    A technika torowa i uliczna to zupelnie dwie rozne sprawy...

    Tytus z fabryki