  • Data: 2009-06-24 14:05:12
    Temat: Re: Pułapka fotograficzna
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <bofh> napisał

    > Zwierzęta mają swoje upodobania, czasami dziwne. Trafiają się psy
    > wegetarianie, słyszałem o psie, który nie jadł mięsa, ale przepadał za
    > truskawkami. Miałem kota, który lubił obierki ogórków i ziemniaków. Pies u
    > babci lubił surowy makaron. Zwierzęta też mają swoje odchyłki żywieniowe.

    Zgadza się. Typowa, encyklopedyczna dieta zwierząt może wprowadzać w błąd.
    Mój dżerman szejferhund był widywany za domem podczas łasowania w
    truskawkach i w pomidorach, a na widok ogórka kwaszonego silna mu ciekła z
    pyska ; )
    Mięso jadał równie chętnie.
    ; )

    Jeśli to był tchórz, który nic ostatnio nie jadł to mógl się najarać na
    ciasto ; )
    Może jak dostanie sraczki to więcej nie przyjdzie ; )))))

    adam